aantal problemen?!

aantal problemen?!

Berichtdoor psycho » 08 aug 2010 13:09

hallo gasten van china quad!

ik heb mijn quad nu 1 tot 1,5 maand ong, en nu na 500 km heb ik olie ververst en bougie vervangen en alle dingen vast gedraaid. nou alles ging goed en bleef vast zitten tot gister avond dat mijn vin een raar geluid maakte,
is hij dus bij de 2 bevestigingspunt punten afgebroken, dus gewoon dat rekje waar de vin zelf aan vast zit is dus ook gewoon gebroken, ik kan dus die hele vin + rekje weg gooien. ik d8 nou dat probeer ik te maken en nu doet die hele vin het dus niet meer, maar nu komt het grootste probleem. ik reed gister avond en ik hoorde een beetje een blazend geluid bij me blok vandaan komen, dus ik d8 bougie stukje los? want zo klonk het. naja ik sta ff stil beetje gas geven en toen zag ik dat mijn uitlaat nog maar aan 1 boutje vastzat! ik denk naja maak ik morgen ff maar wat blijkt dat boutje is afgebroken IN mijn cilinder! en nu weet ik niet of die winkel verplicht is om zoveel maanden garantie te geven? want dit gaat flink geld kosten dan natuurlijk als ik dat laat maken en die vin er ook nog bij..

weten jullie iemand die dit ooit wel is heeft gehad??

Psycho
psycho
150cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: aantal problemen?!

Berichtdoor bashanboy » 08 aug 2010 13:47

is al een keer gebeurt ja, gewoon uitboren en nieuwe draad in tappen en gelijk rvs tapeinde er in zetten ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor psycho » 08 aug 2010 14:08

ja maar ik bedoel dat ding is nog geen 2 maanden oud, is
daar niet iets van garantie op? en als ik dat wil doen moet zeker het
blok eruit om die kop los te halen?
psycho
150cc

Berichtdoor bashanboy » 08 aug 2010 14:38

denk dat het wel onder garantie valt. Bel je dealer is ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor psycho » 08 aug 2010 23:31

oke ja.. ik hoop dat onder die garantie valt.. anders moet ik dat blok eruit gaan halen enzo.. naja kan ik iig wel goed bij die koelvin:p die zit trouwens ook raar bevestigd!! want ik moet niet alleen die vin eraf halen maar ook waar de vin aan bevestigd is.. want daar is hij ook gebroken!! lekker allemaal problemen 8er elkaar aan..
psycho
150cc

Keer terug naar Overige vraagstukken