Na een paar weken marktplaats in de gaten te hebben gehouden eindelijk een mooie aanhanger gevonden.

Is eigenlijk bedoeld voor 3 motoren maar ik kan die 3 platen eraf halen. Is breed genoeg (1,50 m) en vrij laag wat denk ik toch wel wat beter rijdt met het gewicht van de quad er nog op. En in de lengte moet het ook net passen.

Moet alleen even de bekabeling controleren want de verlichting werkt niet helemaal goed. Maarja dat is geen probleem voor mij natuurlijk.

Dit lijkt ook wel standaard bij elke aanhanger, heb bij die van m'n ouders en een kennis ook al alles moeten nakijken vanwege hetzelfde probleem.

Ook nog wat andere oprijplaten kopen. De platen die erop bevestigd zitten zijn hier niet voor geschikt (te dun voor gewicht te dragen denk ik maar zoiezo te smal) en die wat voorop zit is er maar een en is ook te smal. Best wel jammer maar ik had deze met andere soort aanhangers ook gewoon erbij moeten kopen. Zo heel duur zijn ze toch niet.
Maar ik ben er heel blij mee, perfecte maat voor een JLA op te zetten en ziet er nog erg goed uit voor een gebruikte aanhanger.

Nu maar hopen dat ik hem al voor de meeting in Chaam kan gebruiken.

Het is nog altijd mogelijk maar ik beloof niets.