Je laatste aanwinst....

Voor alle onderwerpen die NIETS met quads te maken hebben.

Re: Je laatste aanwinst....

Berichtdoor Peter.M » 05 jul 2014 17:26

:lolno: :lolno: begreep eerst niet-zou het in de naam zitten- tot ik naar beneden schrolde :thumbup:
:crazy: Heb ik dan toch Hollandse roods??? Zeg nu niet- JA- hè :-)))
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor BBQBarman » 07 jul 2014 17:27

Afbeelding
Afbeelding
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 07 jul 2014 19:37

Nice :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Peter.M » 07 jul 2014 20:57

6008 Lagers geruild voor 6007 voor mijn Bachjla (Roboquad) morgen monteren :-)))
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor Firehuntah » 15 jul 2014 20:48

Na een paar weken marktplaats in de gaten te hebben gehouden eindelijk een mooie aanhanger gevonden. :) Is eigenlijk bedoeld voor 3 motoren maar ik kan die 3 platen eraf halen. Is breed genoeg (1,50 m) en vrij laag wat denk ik toch wel wat beter rijdt met het gewicht van de quad er nog op. En in de lengte moet het ook net passen.

Afbeelding

Afbeelding

Moet alleen even de bekabeling controleren want de verlichting werkt niet helemaal goed. Maarja dat is geen probleem voor mij natuurlijk. :mrgreen: Dit lijkt ook wel standaard bij elke aanhanger, heb bij die van m'n ouders en een kennis ook al alles moeten nakijken vanwege hetzelfde probleem. :crazy:
Ook nog wat andere oprijplaten kopen. De platen die erop bevestigd zitten zijn hier niet voor geschikt (te dun voor gewicht te dragen denk ik maar zoiezo te smal) en die wat voorop zit is er maar een en is ook te smal. Best wel jammer maar ik had deze met andere soort aanhangers ook gewoon erbij moeten kopen. Zo heel duur zijn ze toch niet.

Maar ik ben er heel blij mee, perfecte maat voor een JLA op te zetten en ziet er nog erg goed uit voor een gebruikte aanhanger. :) Nu maar hopen dat ik hem al voor de meeting in Chaam kan gebruiken. :mrgreen: Het is nog altijd mogelijk maar ik beloof niets. :shh:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 15 jul 2014 20:56

:thumbup: Buitenste platen laten en indien nodig iets dichter bij elkaar plaatsen.die platen zullen het gewicht wel aankunnen.zoveel gewichtsverschil met een motor is er ook niet.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Firehuntah » 15 jul 2014 21:04

Die 3 platen zitten op een grote houten plaat bevestigd dus op de aanhanger zelf kunnen ze het gewicht wel hebben ja. ;) Maar ik bedoelde als oprijplaat, daar zijn deze toch wat te dun voor. Die oprijplaat wat voorop zit is veel dikker staal.

Maar het probleem is ook dat ze niet breed genoeg zijn, de achterbanden zullen hier niet in passen. En dan komt er ook nog eens bij dat de spoorbreedte achter een stuk kleiner is dan voor. Heb dus eigenlijk oprijplaten nodig die een stuk breder zijn en zonder een rand. :think:
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Peter.M » 15 jul 2014 21:06

laat die platen en bij twijfel kan je er een buis of zelfs 2 onder steken. :-))) maar al bij al knap aanhangertje en mooi van maat . :-)))
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor Peanut » 16 jul 2014 10:24

Gewoon...mooi karretje.
Ziet er stevig uit :thumbup:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 16 jul 2014 17:34

Bedankt. :thumbup: Dat is die zeker ja, is ook veel zwaarder dan een normale aanhangwagen. ;) Daarom wel handig dat er zo'n wieltje op zit.

Met die platen moet ik nog even nadenken. Als ik ze omdraai passen de achterbanden er wel op, moet dan alleen even kijken of ik ze kan verstevigen als dit nodig is. Maar alleen als oprijplaten dus, ik laat ze niet bovenop de houten plaat zitten. Dat lukt gewoon niet met de brede achterwielen en verschillende spoorbreedte voor en achter. Heb anders ook al andere oprijplaten gevonden die niet al te duur zijn dus moet wel goed komen. ;)
Firehuntah
500cc
500cc

VorigeVolgende

Keer terug naar De quadkantine