Bedankt hoor.

Dat is fijn om te horen.

Weet ik tenminste zeker dat ik er goed aan heb gedaan om de buitenkant van de behuizingen dicht te lassen.
Ondertussen zijn alle 4 de behuizingen helemaal gelast. Die laatste met die extra hoek erin was wel weer erg lastig zeg. Moest hele constructies maken van houtblokken om alles ondersteund en goed op de plaats te houden.

Deze is dan ook iets minder goed gelukt dan de andere behuizingen maar toch zeker nog goed genoeg. Je voelt gewoon als je het plastic wat beweegt dat het veel steviger is geworden dan alleen maar met die lijm erop.

Maarja belangrijkste is dat het nu allemaal klaar is.

Nu nog alles beetje netjes gelijk vijlen en schuren en dan kan ik eindelijk aan de volgende stap voor de behuizingen beginnen.

Heb ondertussen ook nog wat post gekregen. Lang moeten zoeken om deze dingen te vinden en ook paar weken op moeten wachten maar heb ze nu dus eindelijk en past perfect.

Zijn allemaal rubber vacuüm dopjes. Nu denk je zeker waar heeft hij die nu weer voor.. Nou voor het volgende. In die klemmen voor de accu's, die in de behuizingen komen, moeten een aantal blindklinkmoeren komen om alles vast te kunnen zetten met boutjes. Zoals hier op m'n testplaatje.

Probleem is alleen, als in die behuizing eens iets mis zou gaan. Bijvoorbeeld kabels of connectors die om de een of andere rede los raken. Deze zouden dan eventueel op deze blindklinkmoeren/boutjes kunnen kortsluiten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Dus daarvoor deze dopjes.

Past perfect aangezien de binnenmaat net iets kleiner is dan de buitenmaat van de blindklinkmoeren. Het zal dus altijd goed erop blijven zitten en is dus veel veiliger.

En ook zijn de blindklinkmoeren zo echt waterdicht. Misschien zijn er dus geen rubberen ringen op de boutjes meer nodig aan de buitenkant van de behuizingen.