Plus 1 voor de scherpe blik 4W. Ik heb nog eens zitten kijken en dit was mijn nog niet opgevallen. Nou dan weet ik weer wat ik te klussen heb de komende tijd.
Maar aan deze kant zit het wel schever dan aan de andere kant. Moet eens van de grond halen kijken hoeveel spelling ik heb. Maar ik ben bang dat deze kant naar de rijstvelden is.
Ik had jou topic al gezien betreffende de achterbrug. Ik ga binnenkort maar eens sleutelen en zien of de lagers vergaan zijn of dat het alleen wat speling is.
De slangenklem ligt denk ik ergens op straat. Ik heb ook geen idee wanneer het gebeurt is, zonder filter liep de Madmax niet slechter of beter. Dus ik heb aan de performance geen referentie. Wind in de rug door de polder liep hij 99km/h op de teller (dus 95 echt).
Net even een nieuwe Stage6 luchtfilter gekocht. Nu nog wachten tot hij bezorgt wordt.
Ook gelijk even de bandenboer gebeld ivm binnenbanden. Van de week eens langsgaan. Ze hadden het ook over de optie om de band om de velg te lijmen. Dit doen ze vaak bij landbouwvoertuigen die ook met een lage bandenspanning rond rijden.