zo ben weer even bezig geweest met de quad .
en even alles nagelopen.
de vorige eigenaar(en) was er niet zo zuinig op.
de voorbeelden zijn.
dat die niet stationair liep
dus als eerst carb afgesteld alleen met de stelschroef.
ook stond de choke altijd aan (dus het klepje stond standaard dicht)
hij zat er niet meer achter geklemd dus klein beetje gebogen en werkt weer prima.
de egr werkte niet zoals hij hoorde te werken.(sommige zeggen dat is wat anders maar oke) dus die heb ik nu afgedopt.
ik had ook gelezen dat de bandjes ong. 0.5 tot 0.8 bar moesten hebben, voor als je op de weg rijd . die van mij stonden op 2.5 (vond hem al erg stuiteren) nou heb ik 0.7 bar erin zitten . als ik verkeerd zit hoor ik dat graag
de lichtschakelaar voor stads/dimlicht was stuk van binnen .
dus had hij het opgelost door grootlichtknopje vast te lijmen.
dus alleen grootlicht werkte. deze heb ik uitelkaar gehaald en weer in elkaar gezet zoals het moest. daarna het seinknopje weer met moeite ontdaan van ze lijm en weer werkend gekregen zoals het hoor . dus ook achterlicht en de rest werkt.
al met al door de egr en choke rijd die nu alweer rond de 85 km/pu
de volgende vragen die ik dus heb zij hoe groot is de carburateur die erop zit momenteel. ik heb namelijk leuk setje gezien zie foto .

en die wil ik misschien wel plaatsen als het de top een stukje omhoog zal brengen. iemand ervaring ermee ?
**Set van 30 mm carburateur. Inhoud: - 30mm carburateur, - Racing luchtfilter, - aanpassing stuk - Seal. Deze carburateur past Quad Shineray: - XY200STIIE. **
ook vind ik dat de uitlaat heel erg warm wordt vind dat niet erg prettig met me been daar als ik stuk heb gereden is me been gewoon rood. en als ik ooit in de zomer wil toeren door de stad met een korte broek verbrand ik helemaal . hoe hebben jullie dit ? opgelost?
owja ook de handvatkapen heb ik recht gezet thanks @ 4 wieltjes
en wat is verstandiger grote velgjes of groter tandwiel .
dat was het nu dan tot nu toe zal van de week even paar foto schieten .
groetjes krasy