De hoekprofielen die de accu behuizingen op hun plaats zullen gaan houden zijn eindelijk allemaal klaar.

Nog bedankt voor de tips, heb het met de slijptol gedaan en daarna met de vijl netjes afgewerkt.

Voor de kleine behuizing heb ik het iets anders moeten doen, dit worden 2 losse delen die op elkaar kunnen worden bevestigd en dan ook nog op het frame. Maar dit zien jullie wel als het gelast is, is moeilijk uit te leggen.

Hier alles bij elkaar. Past allemaal perfect en is nu dus klaar om gelast te worden. Ik laat eerst alleen de hoekprofielen lassen, is wat makkelijker om te zien waar de bevestigingspunten moeten komen als alles al in elkaar zit.

Hopelijk kan dit komende week al gebeuren maar ben daarna dan ook wel weer even bezig met alle bevestigingspunten te maken.
Ondertussen heb ik ook eindelijk werk gevonden. Gisteren alles getekend en maandag al beginnen. Maar dit betekent dus ook dat ik helaas weer wat minder tijd zal hebben voor de quad. Ik zal natuurlijk nog steeds proberen om hem voor Chaam klaar te krijgen maar de kans dat dit gaat lukken is wel een stuk kleiner nu.