skaffalicious met jla

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: skaffalicious met jla

Berichtdoor admin » 26 feb 2014 01:49

Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor dimpower » 26 feb 2014 07:18

:stupid: :stupid: :stupid:
dat bedrijf waar je wou aankopen lijkt steeds ok te zijn.....tot er iets aan de quad scheelt heb je niets service en wordt je zelfs agressief onthaald,steeds jou fout, en dat allemaal nog buiten beschouwing gelaten ben je al bedrogen voordat je de quad hebt.bijbetalen voor zwaardere koppelijk,andere betere motor,....
zijn allemaal dingen die gewoon niet kunnen.zwaardere koppeling bestaat bv niet eens voor de jla.
Maar ze lijken altijd heel vriendelijk en het lijkt of ze topservice geven.....maar zoals ik zei:het LIJKT alleen maar zo.
Dus als je nog niets getekend hebt of voorschot hebt betaald,loop dan eerst maar eens langs bij PMS.zelfs als lijkt de quad in eerste instantie misschien iets duurder zal je toch nog goedkoper uitkomen na verloop van tijd.en daar ben je zeker van toch een goede service te krijgen.En Ramon is ook steeds bereidt om via het forum mensen met raad bij te staan.dat wil ook wat zeggen.........zonder dat ik reclame aan het maken ben. ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Peanut » 26 feb 2014 14:22

Reclame? Dim....lijkt er niet eens op....toch? :mrgreen: :lol:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor admin » 26 feb 2014 14:56

Tja,als je hier adverteert heb je op Cq een streepje voor. Al mag het duidelijk zijn dat bijna alle leden niet zo gecharmeerd zijn vand die ballentent van Lord V. ;)
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Remy » 26 feb 2014 15:10

Welkom hier, en als ik jouw was zou ik het hele forum eens doorlezen. Kost je een paar weken (paar uur per dag) maar dan weet je precies waar je hem wel en niet moet kopen. Wat de verbeterpunten zijn en hoe je zo lang mogelijk van je quad kunt genieten.

Of je koopt hem zonder goede info bij Lord V en komt naderhand hier op het forum klagen dat het een kutquad is die niet aan je verwachtingen voldoet.

Kan je sleutelen, wil je sleutelen? Heb je budget om van de basis chinees een fatsoenlijk rijdende chinees te maken? Kost je ± 500 - 1000 euro als je het slim aanpakt en ja dat komt bovenop de aanschafprijs.

Ik wil niet negatief klinken, maar een chinees heeft nu eenmaal een hoop liefde nodig en dan heb je een top quadje om te rijden.
Remy
400cc

Berichtdoor dimpower » 26 feb 2014 18:32

Peanut schreef:Reclame? Dim....lijkt er niet eens op....toch? :mrgreen: :lol:

ik maak voor niemand reclame.wie me goed kent weet dat ik daar neutraal in ben.ik ben een man van feiten en redelijk wantrouwig.wat Lord V betreft weten we allemaal wat je aan die klojo hebt.wat pms betreft:ik ken Ramon nog niet persoonlijk maar zoals admin al zei heeft hij een klein streepje voor omdat hij hier adverteerd(niet wat mij betreft want dat zal mij een worst wezen :mrgreen: )maar bij mij persoonlijk heeft Ramon een streep voor omdat hij regelmatig op het forum de mensen met raad bijstaat en ik ook al gehoord heb over een goede service.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Firehuntah » 26 feb 2014 20:59

Nou lijkt me al duidelijk genoeg dat je niet bij die dealer je quad moet gaan kopen. :mrgreen: Als je een nieuwe wil, ga alleen naar betrouwbare dealers.

Welkom hier en veel plezier en succes! ;)
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor BredaBashan » 11 maart 2014 21:57

Sowieso veel succes ermee!

Ik woon overigens ook in Breda, maar rijd zelf een Bashan. Technisch heb ik wel vrij veel verstand van het spul dus als je vragen hebt o.i.d. dan kan je altijd een PB sturen :) Hoop dat je inmiddels al wel een goede dealer hebt gevonden en je niet wordt opgelicht.

Groetjes
BredaBashan
300cc

Vorige

Keer terug naar Me and my quad