De behuizingen zitten weer allemaal in elkaar.

En het belangrijkste, de accu's passen nu goed. Zitten stevig erin maar kan ze toch ook nog best makkelijk eruit trekken. Alleen moet ik toch nog iets anders gaan halen dan die nylon dingen want eentje is me al gescheurd toen ik probeerde een accu eruit te trekken (voordat ik de behuizingen uit elkaar haalde en ze veel te vast zaten). Wil gewoon zo'n bandjes of iets die ze ook vaak om pakketten heen doen, alleen geen idee waar ik dit zo kan krijgen aangezien ik niet weet hoe deze dingen nou precies heten.

Maar het moet wel smal zijn (0,5mm of minder) anders passen de accu's toch weer niet.

Morgen verder met afwerken en dan ben ik er toch nog vrij makkelijk vanaf gekomen. Dacht dat ik veel meer werk zou hebben om het allemaal passend te krijgen. Moet ook zeggen dat de behuizingen nu veel steviger aanvoelen nu ik met soldeerpistool het plastic zo heb samengesmolten op een heleboel punten. Dus misschien dat ik dit bij die andere behuizing ook nog even doe, weet ik tenminste zeker dat die ook stevig is. Veel beter dan het lassen wat ik heb gedaan.
Ook zit de nieuwe remslang nu tussen het reservoir en de rempomp. Vandaag extra naar een zaak gereden voor 2 RVS mini slangklemmen, hadden ze ze niet op voorraad.. Konden ze wel bestellen. Nja dan had ik het net zo goed zelf kunnen bestellen.

Heb dus maar iets andere slangklemmen gepakt (ook RVS) wat helaas wel weer duurder waren maargoed.

Ook weer gevuld met remvloeistof en ontlucht. Vind het toch nog altijd lastig om te zien of er lucht in zit. Ene keer nippel open, pedaal induwen, nippel weer dicht, komt er geen lucht uit. Paar keer daarna ineens wel weer een beetje. Staat wel genoeg remdruk op volgens mij. Maar zoiezo veel minder dan op de remmen voor. Of dat het maar zo lijkt aangezien we er voor 2 hebben.

Even afwachten nu wat het slangetje gaat doen, maar denk niet dat deze nog zal gaan zweten.