@Bas
Nja ik moest wel iets geweld gebruiken hoor.

Maar de lasnaad zat nou niet echt samengesmolten met de behuizingen, leek meer dat het gewoon gelijmd was ofzo op de meeste plekken. Zou ik dan toch nog op een hogere temperatuur moeten lassen? Heb het met 400 graden gedaan wat eigenlijk al hoog is. Voor ABS plastic zeggen de meesten 350 graden. Maarja het is ook wel een hittepistool van de gamma dus misschien is het maar 300 graden als die 400 aangeeft ofzo.
@Dimy
Op sommige plaatsen was het ook meer dan 1mm. De platen zijn ook maar 3mm dus veel schuren kan ik niet, dan wordt het nogal zwak.

Maar probleem was vooral dat de hele behuizingen wat krom waren getrokken. En de accu's zijn nog altijd recht natuurlijk dus dat past niet in elkaar.

Had al geprobeerd dit met het hittepistool terug te buigen maar is niet te doen met zo'n groot oppervlak.
Maargoed ben alweer begonnen met het in elkaar zetten. Aangezien de platen helemaal bol waren kon ik het niet zomaar terug in elkaar lijmen. Heb dus eerst met soldeerpistool op een heleboel punten het plastic samengesmolten waardoor de platen recht bleven zitten. Daarna weer alles gelijmd.

Morgen de 2 andere behuizingen, daarna weer opnieuw groeven maken, lassen (deze keer wel met de accu's erin

) en netjes afwerken. Hopelijk is dan alles goed en kan ik toch al weer snel verder met de volgende stap.