Net even de accu's gepast, heb goed nieuws en slecht nieuws.
Eerst even het slechte nieuws, het past niet helemaal zoals ik het had getekend.
En dan het goede nieuws, het past zelfs nog beter.

Zal in plaats van 5 behuizingen maar 4 nodig hebben aangezien er toch nog makkelijk eentje past waar de radiateur eerst zat.
De behuizing met alleen die ene accu erin komt dus te vervallen wat goed uitkomt. Had namelijk al geen idee waar ik hier die wartel zou moeten plaatsen voor de kabel weer eruit te laten komen. Aan de bovenkant en zijkant zat het frame in de weg en naar de grond gericht leek me ook geen goed idee.

Past dus allemaal perfect en heb overal nog wel 6mm plaats voor de behuizingen rondom. Hier weer wat foto's.

Die grotere lege plaats in het frame is waar de lader gaat komen en aan de zijkanten waarschijnlijk nog wat andere kleine dingen van het BMS, display en de hoofdzekering.
Heb de lelijke behuizing van de controller ook nog even op zijn plaats gehangen met tyraps. Komt nog iets verder naar achter maar lukte niet echt. Hier moeten dus nog steunen voor worden gemaakt waarmee de controller aan de 4 punten van de uitlaatdempers komt te hangen. Zodra de quad bij de RDW is gekeurd gaat deze behuizing er meteen vanaf en maak ik zelf wel iets van plexiglas en ABS ofzo. Zo'n mooie controller hoor je toch echt niet te verstoppen achter zo'n aluminium behuizing.

Dat was het denk ik wel weer voor vandaag.