Nja dan hoop ik dat de zon veel blijft schijnen de komende tijd.
Vandaag maar even de achterbrug eraf gehaald zodat ik binnenkort de steunen kan laten lassen hierop. Hoefde niet veel los te halen dus viel nog mee. Kwam er alleen ook achter dat de achterbrug wat scheef gelast is door de chinezen, hierdoor zitten de steunen niet helemaal vlak op de achterbrug. Zoiezo moeten de steunen nog iets worden aangepast dus even kijken wat hier nog mee gedaan kan worden zodat het wel vlak op de achterbrug komt te zitten. Lijkt me toch wel beter voor dit goed te kunnen lassen, zal anders misschien gaan scheuren. Ruimte tussen de steun en de achterbrug is niet echt veel, nog geen halve mm denk ik, maar toch.

Ook zitten de 2 onderste gaten in de rechter blok iets te hoog waardoor ik deze niet goed kan vast zetten. Geen idee hoe dit gebeurd is want ik kan duidelijk zien dat de gaten wel goed gemarkeerd waren maar toch te hoog zijn geboord. Hiervoor moeten nu waarschijnlijk bij de motorplaat die 2 gaten wat worden uitgeboord of een nieuwe blok..
De blokken zelf moeten ook nog iets anders worden, had gevraagd voor deze schuin te maken aan de achterkant maar ze lopen nu nog gewoon recht. Ziet er niet echt geweldig uit. Zoiezo komen er ook nog andere boutjes op, deze steken te ver uit met nord locks erop. Vind de ketting denk ik niet zo leuk.
Vraag me trouwens ook af wat ik met de lagers moet doen in de achterbrug. Dacht dat Sandhi al had aangeraden om hier POM bussen in te zetten maar weet niet of het een probleem is dat er zo'n 15kg extra op die plaats zit met de motor + steunen. Of maakt dat helemaal niets uit?
En waar zou ik zo'n POM bussen kunnen laten maken, of kan iemand hier dat misschien?

Wil in ieder geval zo weinig mogelijk speling in de achterbrug houden aangezien er niet veel plaats is tussen de motor en het frame.