Had ook een beetje gehoopt dat ik vandaag de motorsteun zou krijgen maar helaas. Zal dus nog wel een weekje wachten zijn. Ik laat de tekening hiervan ook nog niet zien, is veel leuker om de echte te laten zien als ik hem heb.

Het is denk ik wel een beetje overkill voor deze motor maarja wie weet wat ik er in de toekomst nog op ga zetten. Zijn namelijk allemaal motors met dezelfde buitenmaten bij dat bedrijf, alleen inwendig zijn ze anders en dus met verschillende prestaties. Het geeft al een motor met 50kW (met ook dezelfde buitenmaten) dus zou in de toekomst wel een leuke upgrade zijn.

Ben trouwens voor de behuizingen waterdicht te houden aan het zoeken voor platte rubber ringen voor M5 boutjes (5mm binnen, ~10mm buiten, 0,5-1mm dik), iemand een idee waar je een doosje van 100 ofzo kunt kopen? Kan echt totaal niks vinden, alleen maar van zo'n dikkere ronde O-ringen of assortimentsdozen.
Ondertussen wel al blindklinkmoeren + tang, rvs boutjes (voor de behuizingen) en een heel aantal nord-lock ringen (voor alle belangrijke dingen niet los te laten trillen