Zoals gezegd, vandaag even gekeken voor die achteruitschakelaar. Hier moeten volgens de regels van de RDW dus 2 handelingen voor nodig zijn. Heb dus even zitten knutselen met al de plaatjes die ik weg geslepen had uit het frame en dit is het geworden.

Het linkerplaatje wordt door de (voorheen) koppelingshendel bediend. Dit is een vergrendeling. Het rechterplaatje wordt door de (voorheen) chokekabel bediend. Deze zal een drukschakelaar bedienen die ik nog moet plaatsen. In deze foto is die dus vergrendeld en kan die niet in de achteruit stand worden gezet.

In deze foto is de vergrendeling eraf, dit gebeurd dus als je de koppelingshendel in houdt. Daarna kan je het andere plaatje via de chokehendel in een andere stand zetten. Als je de koppeling dan weer los laat zit die ook weer vergrendeld.
Moet nu nog even kijken hoe ik de kabels het beste kan bevestigen zodat ik ze ook nog kan stellen. En ik ik moet dus nog veertjes en een drukschakelaar kopen en plaatsen. Hier komt ook nog een behuizing omheen zodat er nergens vuil ofzo tussen gaat komen. Dit zal denk ik wel goed genoeg gaan werken maar weet het pas zeker als alles vast zit op het frame.