dealers gezocht.

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

dealers gezocht.

Berichtdoor Peter.M » 08 aug 2012 18:13

:clap: Is de jla loncin nu echt alleen maar in NL te koop :?: :?: :?:
Ik surf me zowat gek op zoek naar een dealar in Belgi
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: dealers gezocht.

Berichtdoor DexterXL » 08 aug 2012 18:18

Google.......
http://quad.startpagina.be/

zal vast wel wat tussen staan ;)
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 08 aug 2012 21:24

ik ben ook Belg en heb mijn jla gewoon in Nederland bij Q-trading gekocht.zonder ter plaatse te gaan kijken zelfs.gewoon gebeld en enkele keren gemaild met Maarten en 3dagen later stond de quad voor de deur geleverd. :thumbup:
je betaald hem dan wel zonder btw aan Q en met de papieren naar de douane samen met de factuur.daar zal je de btw(21%) moeten betalen en dan krijg je het inschrijvingsformulier mee om naar je verzekering te gaan.die vraagt je nr-plaat aan en een dag later kan je rijden.houdt niets in om NIEUWE quad in te voeren.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor fretje-pitbull » 09 aug 2012 04:26

gisteren nog een nieuwe zien staan op kapaza of 2dehands was iets van 2200e en noemde eml geloofik
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor Peter.M » 09 aug 2012 04:56

Oke , dank je wel nu weet ik al iets meer . ;)
Ik vroeg me gewoo ook af of er prijsverschil was maar dat is zo goed als niets behalve als je ze in krat koopt . Ze staan op sites van 1999 tot 2099 geprijst maar wanneer je prijs aanvraagt ter plaatse spreken ze van 2300 omdat dit een zogezegde vergeterde versie zou zijn. :shock: vertellen er wel bij dat je dit niet kan zien en dan heb ik mijn bedenkingen hierover. :think:
En in krat :?: wat houd dat dan in ? als je alle vloeistoffen endergelijke nog moet aankopen is er dan nog prijsverschil :shifty:
Die op 2de hands heb ik ook gezien maar voor die prijs ?? Ben ik beter af bij dealer ivm garantie en zo denk ik dan.
Gr. peter
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 09 aug 2012 05:35

Peter.M schreef: Ben ik beter af bij dealer ivm garantie en zo denk ik dan.
Gr. peter
Dat is afhankelijk waar je 'm koopt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 09 aug 2012 05:40

Peter.M schreef:Oke , dank je wel nu weet ik al iets meer . ;)
Ik vroeg me gewoo ook af of er prijsverschil was maar dat is zo goed als niets behalve als je ze in krat koopt . Ze staan op sites van 1999 tot 2099 geprijst maar wanneer je prijs aanvraagt ter plaatse spreken ze van 2300 omdat dit een zogezegde vergeterde versie zou zijn. :shock: vertellen er wel bij dat je dit niet kan zien. Ben ik beter af bij dealer ivm garantie en zo denk ik dan.
Gr. peter

lees maar eens onderstaande topic door ivm zogenaamde verbeterde versie
viewtopic.php?f=76&t=3576

ik heb als belg de quad bij Q gekocht en heb nooit problemen gehad ivm garantie.alles wordt mooi opgestuurd moest er iets zijn.ik heb alleen een probleempje gehad in de garatieperiode(eigenlijk zelfs enkele maanden na garantieperiode)met benzinetankje die lek was.deze was nog een metalen en scheurde makkelijk.heb gewoon een kunstoffen gekregen zonder ik daar zelfs om gevraagt had.ik kreeg mail van Maarten omdat hij hier op CQ gelezen had dat ik een lekke tank had gehad.(was voorlopig hersteld met epoxy).nieuwe tank was al onderweg.dus zelfs voor een belgische klant topservice van een nederlandse handelaar. :thumbup: :thumbup:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor DexterXL » 09 aug 2012 06:33

....ik ben er ook een voorstander van om het vlaams talige Belgie gewoon bij NL
te voegen, scheelt jullie een hoop zoekwerk en gezeur, maar dan wel graag jullie
belastingvoordeel, en onze apk eisen voor de voertuigen....is een win-win situatie :mrgreen:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
DexterXL
500cc
500cc

Berichtdoor fretje-pitbull » 09 aug 2012 12:20

in krat kopen wil zeggen dat je de quad in een houten kist koopt waarbij je zelf nog alles moet aanspannen, controleren, uitlijnen en wielen monteren
of er al vloeistof inzit weet ik niet maar dit zijn geen grote kosten, ongeveer 1l olie, 2l koelwater en een beetje benzine
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor 4 wieltjes » 09 aug 2012 13:18

fretje-pitbull schreef:in krat kopen wil zeggen dat je de quad in een houten kist koopt waarbij je zelf nog alles moet aanspannen, controleren, uitlijnen en
Dit moet je bij alle quads doen,ook bij degene die je zo koopt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?