nee jong echt niet doen, laat je dan ergens een mooi overtrekje maken met groene stiksels ofzo, een accentkleur is mooi maar te is te
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating, it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks. It's only a pity that the management system is so temperamental
Het is zeker to Much het is niet echt gemaakt voor je quad .. Bij de velgen moest je even wennen maar die zijn gewoon heel vet als je goed bekijkt en wat gezegd word accent kleuren .. De zadel van BBQ moet je even bekijken en dat is messchien leuk in het groen ...
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Denk dat de bandenspanning te laag stond, had ze namelijk net op 0,7 bar gezet! nu staan de voorbanden op 1 bar, in de hoop dat ze dan wel blijven zitten !
Heb ik gehad met mijn achterbanden, stonden op 0.9 bar, na een beetje fanatiek over een rotonde te gaan, reed ik de band los van de velg...... heb ze daarna op 1.5 bar gezet, reed gelijk beter ....uiteindelijk zijn het wel getrokken banden, dus moet er ook wat kracht tegenover staan om ze op de plek te houden.....