lzone schreef:en wanneer je harder gaat dan 50km/u blijft dit trillen of stopt het? moest het blijven trillen zou ik de uitlijning eens nakijken, want deze zijn standaard niet zo goed op de chineesjes, althans bij de bashans tog niet
Chucky schreef:4 wieltjes schreef:Trillen kan alles zijn.
Stuur stelstangen(voor je uitlijning) kan er 1 los zitten en zijn verlopen.
Wielmoeren/wielbouten niet goed vast.(1 of meer)
Speling op kogel.
Het kan ook juist aan de achterzijde zitten.
Tot aan een scheur in het frame toe.
Alles mogelijk helaas.
Precies vooral boutjes en schroefjes goed controleren (die gaan snel los door het trillen) en kan ook nog zijn dat de lagers versleten zijn.....
Maar even de schroeven goed aandraaien, uitlijnen eventueel nieuwe wielen en t is al een wereld van verschil....
fr33style schreef:johhhh een vrouw op dit forum welkom![]()
kan ook goed zijn dat je mengsel niet goed staat afgesteld daar word de motor ook erg onrustig van, plus tussen je blok en je frame zitten ook geen rubbers waarschijnlijk.
je bandjes even naar de 1.6 a 1.8 bar pompen en dan even een stukje rijden, dat hielp bij mij ook wel omdat al die bandjes anders zijn.
ik zou beginnen met je bandjes omdat je zegt dat het erg word als je hard rijd, en als je bandjes niet gelijk zijn ga je dat pas echt goed voelen wanneer je harder rijd.
daarna zou ik proberen rubbers tussen het blok en frame te zetten.
maar als je aardig kan sleutelen kan je het beter dan ik, kan ik ook niet mijn quad even gelijk langsbrengen moet ook nog wat aan gesleuteld worden
bashanboy schreef:denk dat er best iets van te maken valt![]()
beetje de tips opvolgen en dan komt het vanzelf
ShineBeau schreef:
De linkerbocht is ook hierdoor veel kleiner te rijden dan naar rechts...
Beetje vreemd he?
Keer terug naar Overige vraagstukken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten