Morgen ga ik alle how to's online zetten. Olie vervangen, kleppen stellen, uitlaatschotten verwijderen en de wiellagers vervangen...
Ik zet ze in het begin alleen voorop... Na verloop van tijd zet ik ze ook achterop

x187 schreef:Die kan je gewoon zo kopen. De ophangbeugels waren helaas in back-order... Vandaar deze tijdelijke oplossing...
Morgen ga ik alle how to's online zetten. Olie vervangen, kleppen stellen, uitlaatschotten verwijderen en de wiellagers vervangen...
Ik zet ze in het begin alleen voorop... Na verloop van tijd zet ik ze ook achterop...
sandhi,; schreef:dat profiel van je linker voorband gaat wel heel erg snel
BBQBarman schreef:x187 schreef:Die kan je gewoon zo kopen. De ophangbeugels waren helaas in back-order... Vandaar deze tijdelijke oplossing...
Ik zet ze in het begin alleen voorop... Na verloop van tijd zet ik ze ook achterop...
Ophangbeugels als ik jouw was zal ik moeren op lassen en daar bouten in draaien of gaten boren en daarin tappen en bouten in draaien
Glasband op tegen trilling en je zult geen beugels zien
x187 schreef:sandhi,; schreef:dat profiel van je linker voorband gaat wel heel erg snel
Daar zijn de vervangersToyos waren op...
Ik gok dat het uni royal 195/45-r14 regenbanden zijn.BBQBarman schreef:
Zo jij blijf maar knutselen lekker bezig mooie profiel die vind ik op het oog het mooist
Wat voor merk was het?
Hoeveel kosten ze als ik vragen mag
En de maat![]()
BBQBarman schreef:Hahhaha ik ben lekker slim maar is uniroyal een merk of staat dat daar voor de lol?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten