EGL Madmax gebruikers ervaringen

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor DxJ » 14 maart 2012 14:19

:stupid:
denk ook da da de beste oplossing is...
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor DexterXL » 14 maart 2012 20:00

.........of inkorten:

Afbeelding

...of er is ooit een andere slang opgezet die steviger is???
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor DexterXL » 18 maart 2012 19:58

Weet iemand de Co en Hc waardes van een Lifan 250cc motor???
Ik zoek mij het ongans naar de officiele waardes, aangezien ik gebruik kan maken
van een Co meetapparaat, is het dus interessant om hem via die manier af te
stellen......... :roll:
Misschien dat maarten of Menno dit kunnen achterhalen???? :idea:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor x187 » 18 maart 2012 20:03

Waarom op die manier? Je kan ook gewoon naar Lambda kijken toch? Die moet met stationair en deellast op 14,7 - 15,0 zitten, boven 70% gasklep wil je wel ongeveer naar een 12,0 - 13,0 gaan voor performance en veiligheid. Als je CO en HC dan iets hoger zijn, jammer dan...

Let op sommige apparaten geven het in een verhoudingsgetal weer, dan wil je in stationair of deellast op 1 - 1,05 zitten en in vollast 0,8 - 0,9...
Laatst bijgewerkt door x187 op 18 maart 2012 20:09, in totaal 2 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor selwyn » 18 maart 2012 20:05

En eventueel de aanhaal momenten zou ook handig zijn.
Iets wit waar pit in zit!
Avatar gebruiker
selwyn
400cc
 
Berichten: 745
Geregistreerd: 08 mei 2011 16:49
Woonplaats: De Zeeuwse polders

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor DexterXL » 18 maart 2012 20:10

@x187:
is een punt van overwegen waard, maar standaard werken ze met Co waardes
en hoop dat iemand de juiste waardes weet of kan achterhalen.
Mag ook de waardes zijn die ze in een motorzaak standaard gebruiken :idea:



selwyn schreef:En eventueel de aanhaal momenten zou ook handig zijn.

Wat voor aanhaalmomenten wou je weten dan????
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor selwyn » 18 maart 2012 20:22

Alle aanhaalmomenten die er te vinden zijn eigenlijk.
Iets wit waar pit in zit!
Avatar gebruiker
selwyn
400cc
 
Berichten: 745
Geregistreerd: 08 mei 2011 16:49
Woonplaats: De Zeeuwse polders

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor x187 » 18 maart 2012 20:22

Dex kan jij een foto maken van de olieaftap plug? Is er ook een oliefilter aanwezig ergens? Zo ja, kan jij ook ene foto maken van de dop waarachter die zit?
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor x187 » 18 maart 2012 20:30

Nog iets, hoe hoog is het laagste punt vanaf de grond?
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: EGL Madmax gebruikers ervaringen

Berichtdoor DexterXL » 18 maart 2012 21:38

Foto's ....ja, vast wel een keer, maar om het in het kort uit te leggen:
net als bij een auto, aftapplug zit op het laagste punt, dus onderin het blok,
weet niet of je daarvoor de plastic onderplaat moet verwijderen, heb nog geen
olie ververst.
Oliefilter is geen papieren filter, maar gewoon een gaasje die grofvuil tegen houd
zit aan de zijkant met een 6-kant moer in je blok.
Rijdhoogte....in cm's, geen idee, praktijk: op de crossbaan kan ik niet meer om
de baan rijden, dan loop ik vast op een heuveltje van 20cm hoog, dus ik gok
op max. 15cm hoog??

Als ik van de week tijd hbe, dan zal ik wat foto's plaatsen, maar je kan ook even
kijken bij de "manual" over de EGL, daar kan je hem downloaden, en daar staan
ook wat technische gegevens en plaatjes :idea:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten