Bashan cross

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Bashan cross

Berichtdoor Bashan crosser » 10 jun 2009 09:34

Hallo,

mij lijkt het erg leuk om een keer een dag te organiseren waar alleen maar mensen met een bashan komen. Dan kunnen we bijvoorbeeld een echte ''Bashan cross'' houden :D . dat lijkt me echt super leuk! :P
maarja, het is natuurlijk een voorstel, dus laat maar horen wat jullie ervan vinden. ;)

groeten bashancrosser joris ;)
If you ride a Bashan, you are riding Pro
Bashan crosser
100cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Bashan cross

Berichtdoor ikke » 10 jun 2009 13:26

lijkt me wel wat hoop dat mijn bashan in orde is tegen er iets leuk uit de bus komt
ikke
50cc

Berichtdoor bashanboy » 10 jun 2009 14:16

is zeker wel een vet idee :D maar nogal moeilijk om alle bashans op een plaats te krijgen ;) en de mijne rijd voorlopig niet :evil:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Bashan crosser » 10 jun 2009 18:06

maar ik weet niet of er veel mee aan gaan doen, want als er echt veel meedoen zit je met verzekering en vergunningen enzo :(
If you ride a Bashan, you are riding Pro
Bashan crosser
100cc

Berichtdoor henryleusink » 10 jun 2009 23:44

Ja lijkt mij ook wel leuk, maar een cross is wel zwaar voor een 200cc, wij hebben wel eens gereden op de crossbaan in Heerde, maar dat was na 2 rondje,s veel te rul, we reden iedereen voor de voeten.

Mij/ons lijkt het wel leuk om een keer een tour/rag rit te maken in bv de ardennen, het stikt daar van die dingen
henryleusink
100cc

Berichtdoor Robashan » 11 jun 2009 07:56

Ha mede Bashan rijders,

Dit is zeker een top idee.
Ik wil hier wel aan meewerken. Voor mijn studie organiseer is vaker evenementen, excursies e.d. Voor dit is het vene belangrijk of het mogelijk is om bij elkaar te komen. Of iedereen op de weg kan of vervoer naar de locatie heeft.

Ik heb al wat ideen voor een eventueel een dag/ weekend met sponsering en activiteiten.

Ik stel voor om een toppic aan te maken waar kom jij vandaan.( ga ik er nu opzetten)

De groete,

Robashan
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc

Berichtdoor DenniZ » 11 jun 2009 21:54

Zoals Bashan crosser in het topic "waar kom je vandaan" al terecht opmerkt, wordt het nog een probleem om een zo centraal mogelijke locatie te vinden. Iedereen woont zo verspreid door het land, dat het voor sommige best ver rijden is op een quad. Of we moeten collectief aanhangers aanschaffen (drukt de prijs, zo te zien nog best duur http://www.quadtrailer.nl/Quadtrailers.html :mrgreen: ), kunnen we de quad achter de auto naar de meeting slepen :lol:
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Stefie » 13 jul 2009 18:31

owja nu je het over vervoer/transport hebt heb ik even een vraagje:

Hoelang kan je ongeveer rijden als je gewoon over de weg rijd met een tank van 5,5 liter? (wegbanden)
Als dat erg weinig is doe ik liever een grotere tank in m'n quad als dat mogelijk is.
Stefie

Berichtdoor henryleusink » 13 jul 2009 23:27

Stefie schreef:owja nu je het over vervoer/transport hebt heb ik even een vraagje:

Hoelang kan je ongeveer rijden als je gewoon over de weg rijd met een tank van 5,5 liter? (wegbanden)
Als dat erg weinig is doe ik liever een grotere tank in m'n quad als dat mogelijk is.

Hangt heel erg van je carbarateur afsteling af, wat voor sproeier, en de hoogte van de gas naald,
Ik rij zo,n 35a40 km met een tank, maar hier bij ons in het dorp rijd er
henryleusink
100cc

Berichtdoor karloleusink » 17 aug 2009 19:48

Ik heb wel oren naar een quad weekend, ik heb wel beschikking over een grote bus (3x quad) en marktwagen (5x quad) en woon in de buurt van zwolle
Misschien is het euroquadweekend in Genk een idee???
Flying high is my middle name!!
karloleusink
50cc

Volgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?