zijn die gordels dan los te koop?
hoe ziet dat er trouwens uit? in de gordel op een quad?
lijkt mij geen gezicht
QuadCore schreef:bij de brezan ik was vorige week al wezen kijken, ik had ze daar 4 jaar terug ook gekocht en netjes gemonteerd.
je moet die ene kopen die aan 2 zijdes stelbaar is dan kan je hem mooi om je zadel afstellen.
ben je van het gezeik af in de zomer:)
ik deed hem nooit om natuurlijk levensgevaarlijk op een quad! maarja voorals je aangehouden word dan heb je er eentje;)
mvg
garuda schreef:Erg toch!! gordel heb ik in mijn auto![]()
Op mij quadBashan Bs 200s-7
Grtzzz Mr. Green![]()
[color=#00BF00]Want do'or de jaore heen blif Limburg onbetwis 't stj
admin schreef:Gordel moet bij de RDW keuring al op je quad zitten, je krijgt namelijk een aantekening voor ontheffing helmplicht in kenteken. Dus later erop zetten is vragen om moeilijkheden bij de politie en je bent onverzekerd.![]()
Verder zal ik het nog maar een keer hard en nuchter stellen; je bent gek als je met een gordel gaat rijden. Ik heb in de begindagen van mijn quad een ongeluk gehad. Quad kantelt met remmen door ongelijke bandenspanning, gelukkig word ik eraf geslingerd. Met gordel om zat ik onder de quad en had ik mijn nek gebroken en waarschijnlijk dood geweest. Mensen, denk na voordat je zulke domme akties zoals met gordel rijden gaat uithalen.![]()
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten