quad loopt niet fijn shineray 250 spider

Re: quad loopt niet fijn

Berichtdoor fred » 03 dec 2010 16:46

Draco schreef:Heb jij je karteronlucting nog op je luchtfilter zitten?

zoja haal die er eens af maak de carb maar weer goed schoon en start hem dan maar eens

hallo, hoe ziet die karter ontluchting eruit :D en waar zit die precies?

alvast bedankt!!!!!
ik wil nog wel een keer benadrukken dat mijn quad op zich wel redelijk mooi loopt, alleen hou ik hem alleen aan de praat door de choke helemaal open te zetten, doe ik hem dicht dan slaat die af, ook als die warm is

groeten
fred
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Draco » 03 dec 2010 17:12

Karter onlucthing loopt en slang van plus minus 1.6 cm van ht blok naar het luchtfilter

is bijna niet te missen.
You Drive A What?
Draco
450cc

Berichtdoor fred » 05 maart 2011 22:40

fred schreef:hallo,
het volgende wil ik graag onder jullie aandacht brengen: mijn shineray 250 spider loopt de laatste tijd niet zo mooi, ik moet hem nu bijna altijd met de choke open starten, ook als hij warm is. en als ik rijd en wil / moet afremmen dan slaat hij 9 van de 10 keer af. wil ik hem weer starten dan gaat dat weer alleen met de choke open. ook als ik bv constant half gas rijd, dan voel je gewoon dat hij telkens inhoudt. ook ploft hij in de uitlaat veel meer en harder wanneer ik gas terug draai!! hij trekt verder wel goed en ook volgas geen problemen! wat kan de oorzaak zijn en wat zou ik hier aan kunnen doen???
aanvullende informatie: heb bougie er uit gehaald , ziet er goed uit niet vet en ook niet wit mooi bruin om zo maar te zeggen. als ik de quad start en de choke helemaal open draai loopt de quad redelijk stationair. laat ik hen los slaat hij af.

alvast bedankt voor jullie reacties

groeten fred

nou dan probleem opgelost, had de quad toch maar ff weg gebracht naar een quad zaak in wierden ( ov) bleek het een dicht geslibt sproeiertje te zijn in de carb. die naast de hoofd sproeier dacht ik. komt blijkbaar vaker voor bij het langere tijd niet gebruiken van de quad waardoor niet vluchtige deeltjes van de benzine achter kunnen blijven in de sproeiers??!!, daar ik zelf de kleppen al had gesteld en een nieuw in laat spruitstuk etc, loopt mijn spider weer SUPERRRR, vanmiddag met gemak 93 km op de teller gehad! :clap:

oja nog even iets anders,voor iedereen die problemen heeft met een trillende quad / stuur bij het rijden , nou dit had ik ook , nieuwe maxxis banden eronder laten balanceren en loopt perfect, ZONDER TRILLEN ik wist niet wat ik meemaakte wat een verschil!!
fred
300cc

Vorige

Keer terug naar Start en loop problemen