bashanboy's YELLOW STREETSCRAPER!

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: terug van vakantie en weer aan de gang:D

Berichtdoor jdrulez » 17 okt 2009 18:57

Zijn niet verplicht, maar dan moet je wel verplicht handen hebben :lol:
>>>>>BLACK DEVIL<<<<<
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
jdrulez
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor bashanboy » 17 okt 2009 19:30

jdrulez schreef:Zijn niet verplicht, maar dan moet je wel verplicht handen hebben :lol:

ow das mooi die heb ik 2 :lol:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor rockfordbreda » 18 okt 2009 08:53

je typekeuring is afgegeven zoals de quad orgineel is.dus met alle verlichting erop.Ook is een verandering van de uitlaat officeel niet toegestaan zonder dat je de quad opnieuw laat keuren...Nu zal geen agent zich daar druk om maken maar dat je signalleringverlichting eraf haald zal het ze waarschijnlijk wel opvallen.Dit is in hun ogen een nodige optie om van rijbaan te wisselen.Je haalt ze er bij een auto ook niet af toch?
Ik voorspel dat je met het verwijderen van je knipperlichten zeker meer gedoe krijgt met de pettenbrigade.En ze hebben in den-haag nog de nodige euro's nodig dus ze zullen het niet laten om boetes uit te schrijven.Maar om jou vraag kort te antwoorden: Nee ja mag ze er niet afhalen als je op de openbareweg rijdt,gezien het typekeuring. :ugeek:

Mvg:

Martijn :mrgreen:
Ik zoek het maar hoger op :) :)
rockfordbreda
250cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 18 okt 2009 10:48

Als de uitlaat te veel geluid maakt in oom agents visie dan kan hij je papieren in beslag nemen,en dan moet je binnen twee weken een goedgekeurde uitlaat aan de quad kunnen tonen.

Omtrend de knipperlichten:
Is een quad niet een grijs gebied?
Een motor hoeft ook niet verplicht een richtingaanwijzer hebben,als je maar die handjes uitsteekt.
Zo vind ik de spiegels nutteloos.
Met de spiegels zie ik toch alleen maar of mijn mouwen van me jas goed zitten. :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor rockfordbreda » 18 okt 2009 11:39

Neem ff de tijd om je typegoedkeuring het ecc papier te lezen.Daar staan de knipperlichten bij.Dus verpicht te voeren in het verkeer.
En dat uitlaat verhaal is helemaal een moeilijk verhaal.Ze meten de DB's van 1 meter afstand met een bepaald toerental(dit staat ook op het ecc papier) met een goedgekeurde en geijktemeter.Dus als meneer agent dit met het blote oor kan waarnemen of deze binnen de grenzen valt moet ie meteen naar een instantie waar ze testen want dan denk ik dat deze een wereldbaan heeft voor de rest van zijn leven :) .Kenteken innemen is niet aan de orde voor een uitlaatje.

mvg:

rockfordbreda
250cc

Berichtdoor bashanboy » 18 okt 2009 12:01

ik ben niet iemand van al die papieren enzo :oops: en oompje agent moet al helemaal niet bij mij in het straatje komen :oops: dus ik laat ze er maar op zitten :)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 18 okt 2009 12:48

rockfordbreda schreef:.Kenteken innemen is niet aan de orde voor een uitlaatje.

Vertel dat aan die flapdrol met pet die in een niet zo lang geleden verleden mijn papieren (van mijn auto) in wilde nemen ivm geluid en niet origineel zijn van de uitlaat.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor rockfordbreda » 18 okt 2009 15:21

4 wieltjes schreef:
rockfordbreda schreef:.Kenteken innemen is niet aan de orde voor een uitlaatje.

Vertel dat aan die flapdrol met pet die in een niet zo lang geleden verleden mijn papieren (van mijn auto) in wilde nemen ivm geluid en niet origineel zijn van de uitlaat.

Als je zo tegen een pet begint trek je al meteen aan het kortste eind.Als je met oderbouwde argumenten komt dammen ze meestal al in.Ik heb ook op mijn wagen een esp uitlaat systeem.Hier in alphen aan den rijn is er geen agent die er naar omkijkt.We rijden naar rosmalen wordt ik dar staande gehouden....Ook teveel geluid vertelde de agent..Dus ik op een normale manier gevraag hoe hij dit kon waarnemen?daarop zei de agent dat HIJ vond dat deze tehard klonk.....Dat is kat in het bakkie.Dus ik vertelde de man dat als hij dit wilde hard maken dat ie nu terplaatse een meetpunt moest opstellen met de gegevens van deze auto en alle parrameters moest invoeren om zijn MENING hard te maken.
De agent haalde een collega erbij om back-up te krijgen maar deze was waarschijnlijk iets beter onderlegd en zei tegen zijn collega dat ze maar eens verder moesten gaan.Kijk het is heel makkelijk in nederland.Op basis van gehoor van een persoon kan iemand geen actie ondernemen.Het is zo geregeld dat er eerst meting gedaan moet worden en dan kunnen ze pas actie ondernemen.Als je meteen van leer trekt tegen een agent kan je meteen je papieren inleveren want dan ben je verbaal tegen zo iemand bezig.Maar kom je met goeie argumenten is het al een ander verhaal.En al mocht deze de test willen gaan uitvoen kom je er meestal toch wel goed vanaf want 1 meter afstand in een maximale hoek van 30graden laat een zeer open uitlaat systeem bijna toe hoor.De demping van een remus of sebring is toch wel op orde en die jij bij een remco caraudio kan halen komen ook niet boven de 90DB op 1 meter anders zouden ze helemaal niets verkopen.
Pffffffffffffffff wat een verhaal man :shock:

Maar je moet je niet laten overdonderen en altijd netjes tegen zo'n man/vrouw blijven.
Dus ff kort ze moeten altijd hun bevindingen kunnen onderbouwen wat betreft teveel geluid..Meten is weten ook voor de wet.

Mvg:

Ps: Dit is natuurlijk in nederland het geval in belgie is het al meteen een ander verhaal.Daar mag niets veranderd worden wat niet orgineel is.
rockfordbreda
250cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 18 okt 2009 17:40

Sorry voor het offtopic maar.....mijn ervaring.
Amerikaanse import uitgebouwde auto.
2 x per week langs de kant van de weg voor controle.
Ik heb in mijn leven overvallers van winkels/straatroof/brommerdiefstal en molestatie in mijn eentje overgeleverd aan de politie.
Maar het enige dat men doet is uit 6 autoos die te hard voor mij reden de zevende (ik) langs de kant van de weg zetten,met zijn drieen.
18.2 kentekenplaat mocht niet(oops niet in het rdw systeem gekeken of mijn auto zo'n registratie had (dus wel)
Ik blijf netjes en beleefd.
Dan maar het profiel van de banden die te weinig is.(op het oog geconstateerd).
Profiel ruim 3.6 mm rondom.
Ik blijf beleefd ondanks fout no. 2.
Uitlaat is niet origineel he meneetje en maakt teveel lawaai.
Ik vraag of hij dit heeft gemeten.(ook ik ken de wet aardig goed)
Nee,lul met pet hoort dat zo wel.
Ik eis een geluidstest ter plekke,maar helaas geen meetapparatuur.
Na mijn vraag waarom men mijn auto steeds langs de kant van de weg zet is het antwoord er 1 naar mijn zin.
OMDAT MIJN AUTO OPVALT (niet mijn rijstijl)
Op mijn opmerking dat lul met pet zich schuldig maakt aan discriminatie laat hij me na zeer kort overleg met zijn collega's snel doorrijden.
Mijn idee sindsdien is ,grote bek werkt toch veel beter bij die halfgoden.(aangezien wat een agent zegt toch altijd waar is)
Als ze iets meer achter de echte boeven aangaan,hoef ik dat neit meer te doen.

On topic:
Vraag ff wat wel en niet van een quad afgehaald mag worden voor je ermee gaat rijden.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor 4 wieltjes » 18 okt 2009 17:41

4 wieltjes schreef:Sorry voor het offtopic maar.....mijn ervaring.
Amerikaanse import uitgebouwde auto.
2 x per week langs de kant van de weg voor controle.
Ik heb in mijn leven overvallers van winkels/straatroof/brommerdiefstal en molestatie in mijn eentje overgeleverd aan de politie.
Maar het enige dat men doet is uit 6 autoos die te hard voor mij reden de zevende (ik die niet te hard reed achter deze 6) langs de kant van de weg zetten,met zijn drieen.
18.2 kentekenplaat mocht niet(oops niet in het rdw systeem gekeken of mijn auto zo'n registratie had (dus wel)
Ik blijf netjes en beleefd.
Dan maar het profiel van de banden die te weinig is.(op het oog geconstateerd).
Profiel ruim 3.6 mm rondom.
Ik blijf beleefd ondanks fout no. 2.
Uitlaat is niet origineel he meneetje en maakt teveel lawaai.
Ik vraag of hij dit heeft gemeten.(ook ik ken de wet aardig goed)
Nee,lul met pet hoort dat zo wel.
Ik eis een geluidstest ter plekke,maar helaas geen meetapparatuur.
Na mijn vraag waarom men mijn auto steeds langs de kant van de weg zet is het antwoord er 1 naar mijn zin.
OMDAT MIJN AUTO OPVALT (niet mijn rijstijl)
Op mijn opmerking dat lul met pet zich schuldig maakt aan discriminatie laat hij me na zeer kort overleg met zijn collega's snel doorrijden.
Mijn idee sindsdien is ,grote bek werkt toch veel beter bij die halfgoden.(aangezien wat een agent zegt toch altijd waar is)
Als ze iets meer achter de echte boeven aangaan,hoef ik dat neit meer te doen.

On topic:
Vraag ff wat wel en niet van een quad afgehaald mag worden voor je ermee gaat rijden.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten