jdrulez schreef:Zijn niet verplicht, maar dan moet je wel verplicht handen hebben
rockfordbreda schreef:.Kenteken innemen is niet aan de orde voor een uitlaatje.
4 wieltjes schreef:rockfordbreda schreef:.Kenteken innemen is niet aan de orde voor een uitlaatje.
Vertel dat aan die flapdrol met pet die in een niet zo lang geleden verleden mijn papieren (van mijn auto) in wilde nemen ivm geluid en niet origineel zijn van de uitlaat.
4 wieltjes schreef:Sorry voor het offtopic maar.....mijn ervaring.
Amerikaanse import uitgebouwde auto.
2 x per week langs de kant van de weg voor controle.
Ik heb in mijn leven overvallers van winkels/straatroof/brommerdiefstal en molestatie in mijn eentje overgeleverd aan de politie.
Maar het enige dat men doet is uit 6 autoos die te hard voor mij reden de zevende (ik die niet te hard reed achter deze 6) langs de kant van de weg zetten,met zijn drieen.
18.2 kentekenplaat mocht niet(oops niet in het rdw systeem gekeken of mijn auto zo'n registratie had (dus wel)
Ik blijf netjes en beleefd.
Dan maar het profiel van de banden die te weinig is.(op het oog geconstateerd).
Profiel ruim 3.6 mm rondom.
Ik blijf beleefd ondanks fout no. 2.
Uitlaat is niet origineel he meneetje en maakt teveel lawaai.
Ik vraag of hij dit heeft gemeten.(ook ik ken de wet aardig goed)
Nee,lul met pet hoort dat zo wel.
Ik eis een geluidstest ter plekke,maar helaas geen meetapparatuur.
Na mijn vraag waarom men mijn auto steeds langs de kant van de weg zet is het antwoord er 1 naar mijn zin.
OMDAT MIJN AUTO OPVALT (niet mijn rijstijl)
Op mijn opmerking dat lul met pet zich schuldig maakt aan discriminatie laat hij me na zeer kort overleg met zijn collega's snel doorrijden.
Mijn idee sindsdien is ,grote bek werkt toch veel beter bij die halfgoden.(aangezien wat een agent zegt toch altijd waar is)
Als ze iets meer achter de echte boeven aangaan,hoef ik dat neit meer te doen.
On topic:
Vraag ff wat wel en niet van een quad afgehaald mag worden voor je ermee gaat rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten