bashanboy schreef:uitleg hoe je het gedaan hebt graagen het klinkt weer is fout
nouja ik wil ook zo'n uitlaat, is wel vet. scheelt het veel in vermogen/snelheid?
Mijn pa heeft hem voor me gebogen, de bocht zijn standaard verkrijgbare las stukken van 90 graden, de rest heeft me vader heet gestookt en gebogen.
Na montage liep de bashan erg kl*te, beetje afstellen met de lucht schroeh en de naald op de hoogste stand en hij rijd weer redelijk, echter moet ik nog gaan experimenteren met grote sproeiers.
Ik merk zeker een toename in het vermogen, met name op de gas reactie
Als je een goede lasser in de buurt hebt en het juiste materiaal is zo'n uitlaat redelijk makkelijk gemaakt denk ik, me vader was in een dagje klaar, ik moest wel de einddemper in de draaibank uitdraaien omdat de aansluiting op de pijp niet meer paste..
Hoop dat het je lukt om er een te maken/laten maken want heb er eigenlijk nog niks van te koop gezien op internet
