Pagina 1 van 2

Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 03 sep 2014 00:44
door Patches
Jah heb een 250cc blok over genomen van domingo, loopt ong 80/90kmh. Maar wil nu iets meer koppel en het liefst een hogere top eruit halen. Is er verder nog iets mogelijk behalve de oranje bobine en evt een iridium bougie..en welke cdi is het beste om te pakken aangezien er meerdere variaties te koop zijn.
Egr is al dicht en een schuimluchtfilter is al aanwezig

Plan de campagne is dit aan te schaffen
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-1pc-Performance-6-pin-Racing-CDI-Box-Ignition-Coil-For-GY6-Scooter-Moped-50CC/1961621913.html

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 03 sep 2014 07:55
door Remy
Waarom zou je een cdi en bobine voor een 50-150cc kopen als je een 250cc blok hebt? Ik ben geen expert op dat gebied, maar het viel me gelijk op toen ik op die link klikte.

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 03 sep 2014 12:12
door PROmotorsport

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 10 nov 2014 02:07
door Patches

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 10 nov 2014 08:02
door dimpower
Een "tuning" cdi die werkt op de jla bestaat tot op heden nog niet.weggegooid geld dus.

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 13 nov 2014 14:53
door Patches
Okej, weet ik dat ook weer :D

Dus na een grotere carb houd het dus op :(

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 13 nov 2014 20:22
door dimpower
grotere carb,luchtfilter,cat verwijderen,andere uitlaat,andere tandwielen en eventueel tuning bobine en een goede irridium bougie en dan heb je het wel gehad met het standaard blokje.

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 13 nov 2014 20:24
door DexterXL
Ligt eraan hoever je wilt gaan, gewoon het simpel houden, is idd
een andere uitlaat, carburateur en een goede luchtfilter.

Wil je een stuk verder gaan, dan andere kop, of grotere kleppen erin
maken, ontsteking aanpassen en nog wat foefjes...

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 13 nov 2014 23:56
door Patches
EGR en andere pijp zitten er al onder net als een open luchtfilter, moest wel na de aanpassing van de uitlaat. Bobine en bougie is al onderweg.

Gaan we met een 34mm carb en een spruitstuk aan de slag, thanks

Re: Loncin 250cc kietelen

BerichtGeplaatst: 18 jan 2016 21:00
door michel pet
heb ook al ander nokken as gezien geen id welke timing die heeft.
heb ook al koppen met 4 kleppen gezien of dat past geen id.