probleempje(s)

probleempje(s)

Berichtdoor fred » 30 jul 2010 16:18

hallo,
het volgende. ik dacht vanmorgen ff lekker rijden, ik stap op en breekt de linker voetsteun af. :evil: gedemonteerd en direct bij mijn garage laten lassen. tweede poging om te rijden, hij start niet net of die niet genoeg benzine krijgt. in de tank gekeken, praktisch leeg, ik benzine halen en bij vullen, loopt het er aan de onderkant net zo hard weer uit :evil: wat blijkt ....de slang van de tank naar de kraan is finaal poreus en gescheurd :evil: benzine zoveel mogelijk weer opgevangen. nieuwe slang gehaald bij de platselijke motor zaak, kom thuis blijkt het uiteind van de slang ( van de orginele)aan tank kant dikker te zijn :evil: met alle gedoe de slang er op gekregen maar ... ik krijg hem aan de praat maar daar houdt het ook op. als ik de choke gebruik start hij maar geef ik gas dan houdt hij weer in en slaat uiteindelijk weer af!!!! volgens mij krijgt hij dus niet genoeg benzine?????!!!
heb al gedacht om de kraan er tussen uit te halen????
wie kent eventueel dit probleem???

groeten

oja moet een benzine filter ook soms vernieuwt worden of is dit niet nodig?
fred
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: probleempje(s)

Berichtdoor Draco » 30 jul 2010 16:54

Hey

zou ik wel doen de benzine filter vanwege lege tank plus als je slangetje al slecht was kan dat spul ook wel in de benzinefilter zitte
You Drive A What?
Draco
450cc

Berichtdoor spiderpig » 30 jul 2010 16:58

Kraan hebben wij er idd ook tussenuit gelaten.
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor bashanboy » 30 jul 2010 21:44

benzinekraan is alleen maar gezeik, weg er mee dus! En een nieuw benzinefilter kan nooit kwaad ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor roonroon » 30 jul 2010 22:13

De doorloop van de kraan is te weinig als je met grotere sproeiers ed. gaat rijden.
Nadat je voluit hebt gereden zal de vlotterkamer niet zo snel vol lopen en lijkt het alsof je te weinig benzine krijgt.
Haal de kraan er tussen uit en de vlotterkamer is sneller gevuld en blijft ook gevuld.

Het is alleen een kl@#@%$te werk om een slang op de tankaansluiting te krijgen.

Grtz
:-))) Ron
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
roonroon
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fred » 30 jul 2010 22:38

roonroon schreef:De doorloop van de kraan is te weinig als je met grotere sproeiers ed. gaat rijden.
Nadat je voluit hebt gereden zal de vlotterkamer niet zo snel vol lopen en lijkt het alsof je te weinig benzine krijgt.
Haal de kraan er tussen uit en de vlotterkamer is sneller gevuld en blijft ook gevuld.

Grtz

Ron, heb jij wat tips om een gewone slang zover te krijgen dat ie op de tank past

groeten
fred
300cc

Berichtdoor roonroon » 31 jul 2010 09:06

fred schreef:
roonroon schreef:De doorloop van de kraan is te weinig als je met grotere sproeiers ed. gaat rijden.

Grtz

Ron, heb jij wat tips om een gewone slang zover te krijgen dat ie op de tank past

groeten

Neem ff een bak met gloeiend heet water en houdt daar het uiteinde van de slang in.
Dan wordt het wat makkelijker om hem wijder te maken.
Anders een schaar erin en ronddraaien.

Het is en blijft gepiel.
Grtz
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
roonroon
CQ supporter
CQ supporter

Keer terug naar Overige vraagstukken