halllo allemal heb een paar maanden geleden een quad gekocht 2 de hands. een bashan 200cc bs-7 starte altijd goed toto voor kort het gas bleef hangen vanaf daar begon de ellende. heb alles na gekeken of de gas kabel . niet bleef hangen . heb ook in het buisje van de cabarateur gekeken. alles was oke. maar nu wil ie niet meer starten . als ik em wil starten hoor ik alllen een een sooort knetterend geluid van de stroom . denk zelf dat het of aan de start relais ligt of de cdi of de start motor. wat kan ik hier aan doen. alle hulp is welkom. wil em weer graag aan het lopen krijgen heb er altijd plezier van gehad.
heb ik ook geprobeerd blijf het zelfde geluid horen. ga em straks proberen aan te duwen kijken of ie dan start en anders weet ik het effe niet meer alle hulp welkom
hallo allemaal alvast bedankt voor de support heb em net geprobeerd aan te treen doet niks achter kap er af gehaald en alles na gekeken nu hoor ik aleen bij het spoeltje wat naast de accu zit een geknetter van de stroom heb de verlichting getest en alles werkt maar krijg em niet gestart heb het spoeltje er af gesleuteld ben van plan te bestellen nog enige opties waar ik dit het beste kan doen. alvast bedankt
http://www.algmotoparts.com/ Is ongeveer onze "huisleverancier" maar een goede!! Mag het niet op de site staan moet je even een mailtje naar Saskia geven.