beetje ijzervijzel blaas je er wel uit haha.. nou het is gelukt hoor helemaal goed gedaan maja hij tikkert nog steeds als hij warm is.. dus lekker kut weer!! moet ik met koude of warme motor stellen? en ik ga maar is olie verversen ofzo? en al geef je volgas als ie warm is hoor je hem extra hard tikkeren.. als ie koud is hoor je hem amper..
vince schreef:Als inlaat op 0,05 staat en uit op o,10 te ruim ?
lijkt mij van niet maar heb mensen wel eens kleppen zien stellen met 0.05 en als ze klaar zijn kan je er 0.15 er nog steeds tussen krijgen maar zou het gewoon nog een keertje opnieuw stellen
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
ik ga het vanmiddag nog 1 keer proberen:p en als dat niet werkt gooi ik hem op de sloop! hij staat trouwens ook te koop.. ik ga op me zelf wonen waarschijnlijk dus ik kan wel geld gebruiken en ik heb er geen ruimte meer voor!? iemand intresse.. ik ben binnen nu en een half jaar op zen langst weg bij me ouders dus ik heb nog wel even om hem knap te laten lopen.. maar miss iemand die jullie weten die voor mooi prijsje een quad zoekt..