Mss is de battery nog niet opgeladen, je kan wel lachen mss, maar het zou de eerste keer niet zijn, afhankelijk van het merk batterijen worden sommige ongeladen verkocht, (de natte types die je meestal eerst nog met zuur moet opvullen dan het zootje opladen voor minstens 24u en dan is ie goed. Voor de rest kan je wel 12v lezen maar dat zegt bitter weining over de kracht die de batterij heeft, soms kan het zo weinig zijn dat zoals je zegt in het geheel niets ziet als je het contact omdraait. voor de rest zeker alle connecties es effe nalopen en zekering doormeten(als het die glazen ondingen zijn zien die er nog goed uit soms maar hebben toch de geest gegeven, ik meen me te herrinneren dat er hier iemand ook soms dat probleem had en toen lag het aan een klemmetje in de buurt van de CDI. En als je het echt goed getroffen hebt heb je een nieuwe kapotte baterij gekocht. gebeurt mee dan je zou denken. Ik heb nog geen ervaring met deze quads whatsoever, ik ben nog even aan het wachten tot me bankrekening ja zegt(deze week normaal

) maar ik heb wel talloze jaren ervaring met sleutelen aan zowat alles wat een motor heeft, van snorfietsen over raceyzers, bulldozers en tanks van het belgische leger.