Alleen in welke stand moet je het blok zetten ? Merktekens of dergelijke waar ik op moet Letten?
Zuiger in hoogste stand allebij de kleppen stellen?
Greetz,,

Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 1 gast