blok stuk

hallo allemaal
ik had van de week mijn kleppen gesteld en ik weet niet of het toeval is maar twee dagen later rij ik lekker rond op mijn quad en hoor ik een plof uit de uitlaat en en hij stopt ermee en ook niet meer aan de praat te krijgen. wat mij meteen opviel was dat als je ging starten het net leek of je aan het starten was zonder bougie (licht draaien) toen ik thuis kwam heb ik meteen de pakkingen nagekeken en die waren goed.
daarna haalde ik het dekseltje ( het chrome deksetje ) van de ontstekingskap eraf ging weer starten en op dat moment blaatste er ook lucht uit het gat (waar die moer zit) volgens mij hoort dit niet ????? je blok hoort toch vacuum te trekken ??
weet iemand of dit het probleem kan zijn dat ie niet meer start? ik dacht zelf de oliekering ontstekingkant
oja het gaat om een barossa 170 cc
volgens mij indentiek aan loncin 200/250
ik hoor graag jullie reactie/mening
grt dennis
ik had van de week mijn kleppen gesteld en ik weet niet of het toeval is maar twee dagen later rij ik lekker rond op mijn quad en hoor ik een plof uit de uitlaat en en hij stopt ermee en ook niet meer aan de praat te krijgen. wat mij meteen opviel was dat als je ging starten het net leek of je aan het starten was zonder bougie (licht draaien) toen ik thuis kwam heb ik meteen de pakkingen nagekeken en die waren goed.
daarna haalde ik het dekseltje ( het chrome deksetje ) van de ontstekingskap eraf ging weer starten en op dat moment blaatste er ook lucht uit het gat (waar die moer zit) volgens mij hoort dit niet ????? je blok hoort toch vacuum te trekken ??
weet iemand of dit het probleem kan zijn dat ie niet meer start? ik dacht zelf de oliekering ontstekingkant
oja het gaat om een barossa 170 cc
volgens mij indentiek aan loncin 200/250
ik hoor graag jullie reactie/mening
grt dennis