dimpower schreef:bij de jla loncin is dit een veel voorkomend probleem.het is steeds de dop die niet goed wordt opgedraaid.het is wel effe zoeken tegen dat hij er juist op zit.nieuw expansievat of dop heeft geen zin want ze zijn allemaal zo.gewoon goed op draaien is de boodschap.als hij goed zit is hij dicht.
Peanut schreef:Ik denk dat hier het dopje van het expansievat bedoeld wordt.
dimpower schreef:bij de jla loncin is dit een veel voorkomend probleem.het is steeds de dop die niet goed wordt opgedraaid.het is wel effe zoeken tegen dat hij er juist op zit.nieuw expansievat of dop heeft geen zin want ze zijn allemaal zo.gewoon goed op draaien is de boodschap.als hij goed zit is hij dicht.
DexterXL schreef:dimpower schreef:bij de jla loncin is dit een veel voorkomend probleem.het is steeds de dop die niet goed wordt opgedraaid.het is wel effe zoeken tegen dat hij er juist op zit.nieuw expansievat of dop heeft geen zin want ze zijn allemaal zo.gewoon goed op draaien is de boodschap.als hij goed zit is hij dicht.
Als je een auto dop zoekt, die zijn wat dikker, en zullen minder snel er overheen
gedraaid worden....moet je wel geluk hebben dat je er 1 vind met dezelfde spoed
(draad) want de originele zijn gewoon te dun/flexibel
Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast