Na weer een paar lekkere ritten te hebben gehad lijkt het of alles weer tegelijk komt.
Heb een shineray stixe 250, maar mijn display doet raar, display flikkert af en toe, temperatuur gaat binnen 10 sec van 80 naar 130 naar 90...126...78 enz
lichten gaan vanzelf aan en weer uit haha echt een spookding dus.
Het lijkt mij niet dat de temperaturen ook kloppen die aangegeven worden, dat er in een tijd van zeg maar 10 seconde zoveel schommelende temperatuurverschillen zijn, zal het dus meer bij een electrisch probleem moeten zoeken denk ik?
Maar....telkens als ik stil sta zie ik heel langzaam druppelsgewijs koelvloeistof uit de voorkant druppelen.
ben er alleen nog niet achter gekomen of dit uit me radiateur of uit een slang komt.
is er een makkelijke manier dit te testen aangezien ik het alleen kan testen als het erg heet is.
vind het zo zonde een radiateur te kopen als het daar straks niet aan ligt.
heb me bedrading en de massa nagekeken maar ziet er in princiepe goed uit, iemand misschien nog tips voor het electronische probleem?
Als dit verholpen is wil ik gaan proberen om me remmen te gaan scheiden, voor en achter apart. heb er in ieder geval zat over gelezen hier dus moet gaan lukken toch !!
Nou alle tips en suggesties zijn welkom

Groetjes