ratelen shineray 250 spider

Re: ratelen

Berichtdoor fred » 13 apr 2011 21:31

bashanboy schreef:lagers van rechter voorwiel?

kan ik eens controleren, maar volgens mij komt het geluid toch ergens bij de ketting of ketting spanner weg.
fred
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor fred » 07 mei 2011 16:02

fred schreef:hallo, mijn spider rijd op dit moment echt super! maar 1 ding stoort me nog een beetje. als ik een linkse bocht neem dan ratelt / rammelt er wat onder mijn quad??!! een bocht naar rechts niet!!?? wie weet wat dit kan zijn? ik zou er mee kunnen leven maar als het kan worden verholpen zou helemaal super zijn!

alvast bedankt voor jullie antwoorden

groeten

hallo, ik weet inmiddels waar het ratelen vandaan komt! het is de ketting spanner die als je naar links gaat iets omhoog komt en daardoor tegen de liggende achterbrug ( of hoe je het noemt) aankomt. nu heb ik er een dik stuk rubber tussen gemaakt met tyribs, gaat perfect tot dat de tyribs het begeven. nu mijn vraag; kan het kwaad om een gat door de achterbrug ( dus het frame stuk waar de kettingspanner de ketting tegen aan drukt) te boren?? om zo een het rubber met een boutje vast te zetten?

graag jullie reacties of misschien wel een nog betere oplossing!

alvast bedankt

groeten

fred
fred
300cc

Berichtdoor danny » 08 mei 2011 15:31

ik zou er geen gat inboren maar mischien kun je hem er gewoon tegen aan kitten/lijmen?
danny
250cc

Vorige

Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling