Pagina 1 van 2

race cdi

BerichtGeplaatst: 06 jul 2010 18:13
door polletje
weet iemand of er verschil zit tussen een race cdi van alg uit zwollen en een orginele die op mijn bashan 250s-11b zit?

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 06 jul 2010 18:28
door bashanboy
als die van jou bashan standaard is zit er verschil in, die van alg vervroegt je ontsteking ietsjes en legt je rev limiter 1000rpm hoger ;)

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 06 jul 2010 19:39
door Pim Smeets
bashanboy schreef:als die van jou bashan standaard is zit er verschil in, die van alg vervroegt je ontsteking ietsjes en legt je rev limiter 1000rpm hoger ;)


Rev limiter??

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 06 jul 2010 20:20
door perkulator
in normaal nederlands, je toeren gebied word hoger ;)
oftewel: je kunt iets verder doortrekken (correct me if i'm wrong)

greetz.

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 06 jul 2010 22:20
door bashanboy
normaal nl is net toerenbegrenzer ;)
zit iets te veel in die engelse namen :oops:

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 07 jul 2010 20:47
door polletje
heb gevraagd of ze de cdi willen vervangen kleppen stellen 1 maatje kleiner achter tandwiel en een andere sproeier. gaat dit alles beter lopen denken jullie???

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 07 jul 2010 21:00
door ulleke
Luchtfilter en uitlaat niet vergeten he hoort bij de big drie.

Grtz Dr

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 07 jul 2010 21:07
door Pim Smeets
perkulator schreef:in normaal nederlands, je toeren gebied word hoger ;)
oftewel: je kunt iets verder doortrekken (correct me if i'm wrong)

greetz.


Alleen nuttig dus i.c.m. de big three??

Of ook zo uit te voeren voor meer kracht?

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 07 jul 2010 21:43
door bashanboy
cdi alleen ga je niet merken ;) cdi is zowat het laatste dat je moet nemen, dat is echt dat kleine beetje dat je nog wilt hebben ;)

Re: race cdi

BerichtGeplaatst: 08 jul 2010 15:47
door polletje
had idd ook gevraagd voor dat power filter en ik wil zelf de prop uit de uitlaat halen