Ik mis zoiezo de knipperlichten en het knipperrelais nog, en Dimlicht en Grootlicht (waarschijnlijk die 2 grotere links in het schema, maar weet niet zeker aangezien kleurcodes hiervan helemaal niet kloppen). Lampje bovenaan aan stuur en claxon zie ik ook nergens terug op het schema. Zijn ook een aantal kabels die volgens het schema los liggen, klopt dus ook niet echt. Hoop dat iemand kan helpen hiermee.

Ook heb ik nog een vraag over een bepaalde kabel die volgens mij niet eens in gebruik is. Gaat zich om de paarse kabel, deze is niet doorverbonden naar de schakelaars op het stuur, gaat wel naar tachometer en een connector die linker- en rechterknipperlicht met elkaar doet verbinden. Vraag me dus af waar deze voor dient. Op de foto te zien, is alleen niet helemaal scherp.

Is deze soms voor alarmlichten dat alle knipperlichten aan beide kanten aan gaan? Lijkt me het meest logische maar snap niet waarom er dan nog een kabel naar de connector voor de stuurschakelaars gaat aangezien schakelaar voor de alarmlichten in behuizing van tachometer zit.
Dan nog een vraag waar deze voor dient.

Is een Rood-Groene kabel en een roze met een klein relais.
Het contactslot heb ik ook nog een vraag over. Weet nu dat de zwart-witte kabel (in mijn kabelboom blauw-wit) van de killswitch is, maar waarom gaat deze eigenlijk naar contactslot toe? Zie nog steeds 12,8V op alles, maakt niet uit in welke stand de killswitch staat.
Killswitch zelf is me zoiezo een raadsel. Als die uit staat zie ik toch gewoon 11,8V tussen zwarte en zwart-witte kabel. Als die aan staat 12,8V. Tussen groen en zwart-wit klopt het wel, gewoon 0V als die uit staat en 12,8V als die aan staat. Weet niet of ik verkeerd gemeten heb ofzo.