Topic staat echt S7 of mis ik nu iets ? Trouwens km tellers als ze rot gaan doen is het meestal over. Die dingen wil je niet in solderen en rond de 5 tientjes heb je een nieuwe.
Topic ''Accu Slecht of KM teller stuk? 200-s7''
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
maakt voor de km teller niet uit of het een type 1 of 2 is. back to topic als je geen start problemen heb met je accu zou ik gewoon je km teller vervangen.
Nou ik heb dus nog niks gedaan zoals jullie merken.. ik wacht even totdat de vrieskou weg is.. en kan dan van remq even een meter lenen.. want denk toch dat het aan de accu ligt of aan de bedrading.. de lichten doen het wanneer de wok zelf zin heeft.. de km teller verlichting werkt gewoon.. knipperlicht indicator enz.. alleen de toeren en km niet meer.. ik zal van de week ff een foto posten van de zij kant
en ik vermoed dat het je kabelboom is. ergens in een oude topic van mij kan je lezen dat ik de stekkerverbinding onder de voorkap weggeknipt heb en alles heb doorgesoldeerd, daarna nooit meer ellende gehad