er zullen hier wel mensen zijn die je daarbij kunnen helpen.ik helaas niet.over de elektra van een bashan weet ik niets,toch niet wat kleuren van draden en zo betreft maar kan je het niet gewoon meten?
Dat denk ik ook wel het gaat om een kabel die van de sartrelais naar de accu gaat de pluskabel en een kabel die van de startrelaise naar de startmotor gaat. Anders kan ik ook ff naar Saskia van AGL mailen.
Je geschakelde aansluitingen maakt niet uit hoe ze komen. Ik doel hiermee je kontakten die met die moertjes erop. Het is alleen een kontakt wat er tussen zit.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
idd....het is en relais en als er getallen op staan bij de aansluitingen, dan zijn meestal de lage nummers de schakeldraden, en de hoge nummers de hoogspanning naar de verbruiker
Hoi mannen is de zekering bij je startrelais de enige zekering of zitten er nog meer op bepaalde plekken. Heb namelijk m`n nieuwe relais geplaatst maar er gebeurt nog niets.
Dat je quad het niet doet zal je toch echt moeten meten van begin af. Het kan alles zijn tot zelfs je draad van nul naar frame die doorgebrand is. Je kabelboom alsnog verbrand. Eigenlijk te veel om zo op te noemen. Je zal moeten meten vanaf begin.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.