geen vonk

Re: geen vonk

Berichtdoor johneke » 16 aug 2010 17:31

ha vriendelijke vrienden heb hem aan de gang,was een combinatie van problemen de schakelaar helemaal doorgemeten en opengehaald bleek de schakelaar niet uit de uitstand te gaan,maar nog geen vonk toen de steckers nagemeten na wat meten en pielen waren er een paar steckers die niet goed stroom doorgaven dus alles losgekoppeld en opnieuw angesloten wat benzine in de cilinder en hopperdepopper er kwam geluid maar hij sloeg weeer af toen naar de benzine toevoer gekeken en toen bleek dat onder het vuil er een gtote scheur over de uitgang poort van de carburator loopt dus dan wil ie niet he!
nu nog een andere carburator erop en dan is ie gemaakt
iemand tips voor te shoppen naar een carburator? of heeft iemand er nog een liggen? voor niet te veel
johneke
50cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor johneke » 16 aug 2010 17:37

trouwens nog een vraagje er zit een pijpje op het motorblok achter de startmotor waar is die voor en hoort daar iets op te zitten?
johneke
50cc

Berichtdoor bashanboy » 16 aug 2010 18:04

dat pijpje is de carterontluchting, die moet je gewoon omhoog hangen onder je zadel ;)
carb gewoon bij alg bestellen :roll:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor DenniZ » 17 aug 2010 14:07

Ik heb nog een carb van de bashan b7 liggen.Als je interesse hebt moet je me ff een pb sturen.
greetz DenniZ/Admin
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor johneke » 17 aug 2010 16:33

het is al opgelost ik ben bij quad for fun in eersel geweest die had een grote kast met nog een paar van die carburateurs en nu loopt ie eindelijk nu kan ik alles weer terug in elkaar zetten en de kabelboom weer isoleren ik moet alleen nog wat stekertjes vermaken en dan 1 uitlaat bout uit boren want ook dit had meneer de verkoper niet gemeld(... de behanger)echt niet te geloven met die vent alleen de gashendel was kapot en de accu nou ben enkele dagen verder maar nu weet ik teminste hoe het ding inelkaar zit en werkt,dat is ook wat waard voor de volgende klussen die er ongetwijfeld aan gaan komen iedereen bedankt voor het meedenken
johneke
50cc

Berichtdoor vince » 17 aug 2010 20:07

Als het nog gaat zou ik er een moertje op lassen en dan als hij nog heet is kun je m er als het goed is zo uitdraaien het uitlaat draadeind.
vince
350cc

Vorige

Keer terug naar Electra/ Ontsteking