Dat was het plan ook dus mooi! Een stukje van de advertentie:Alarm en Startonderbreker systeem met afstandsbediening 50 euro ,lijkt me wel wat. Het systeem heeft ook een anti -hijacking -functie waardoor de motorfiets afgesneden te worden na een korte periode. Als de motorfiets wordt aangeraakt, zal de sirene pieptoon en de richting gaan knipperen word hij weer aangeraakt binnen 20 seconden , gaat de sirene volle gang en constant met de lichten knipperen . De motorfiets wordt vergrendeld en word buiten werking gesteld in dit stadium .
Mijn contact slot was kapot gevroren 2 minuten later reed ik weer zonder slot dat is gewoon zo,ik denk dat kan een ander ook. Nu zag ik van de diefstalen en dacht dat gaat mij niet gebeuren. Ik denk dat ze m niet heel ver gaan duwen dat is vermoeiend dus als ze m dan niet binnen 2 tot 5 minuten gestart krijgen laten ze m mischien staan. Het zijn waarschijnlijk gelegenheids dieven anders stelen ze wel een duurdere lijkt mij ,een beetje crossen en dumpen ,wat moet je anders met een quad zonder kenteken.