Je kabelboom heeft niets met je bobine te maken anders dan dat er 1 draad van je boom er naartoe gaat,zoals bij elke motor.donnyslats schreef:dus ik zou gewoon een bobine met 2 bougie kabels op me originele kabelboom kunne doen?
mvg donny
Je kabelboom heeft niets met je bobine te maken anders dan dat er 1 draad van je boom er naartoe gaat,zoals bij elke motor.donnyslats schreef:dus ik zou gewoon een bobine met 2 bougie kabels op me originele kabelboom kunne doen?
mvg donny
4 wieltjes schreef:Je kabelboom heeft niets met je bobine te maken anders dan dat er 1 draad van je boom er naartoe gaat,zoals bij elke motor.donnyslats schreef:dus ik zou gewoon een bobine met 2 bougie kabels op me originele kabelboom kunne doen?
mvg donny
fretje-pitbull schreef:bobine geeft niks met je kabelboom te maken, ik kan hier een blokje laten draaien met enkel cdi en bobine
ik zou me toch ff dieper inwerken over dat blokje en de bijhorende eletronica
ook moet je nog rekening houden; is het een watergekoelde (moet er een radiator komen, of is de huidige groot genoeg?) uitlaat (meerdere uitlaten, hoe ga je ze laten lopen, kun je ze zelf aanpassen?) remmen (dit moet je voor jezelf uitmaken of de bestaande remmen voldoende zijn, met aandacht aan extra gewicht) benzinetank (past dit nog?) ketting (is het dezelfde maat ketting, anders moet je andere tandwielen vinden)
is er zelf plaats voor een bredere, grotere motor?
fretje-pitbull schreef:gekloot met de bobine,
ik versta toch niet hoe je aan een bobine kunt ergeren, is toch even simpel als een tandwiel wisselen
fretje-pitbull schreef:ebay 30euro voor banshee bobine nieuw
Keer terug naar Electra/ Ontsteking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten