cdi aansluitingen?bashan 200cc

Re: cdi aansluitingen?bashan 200cc

Berichtdoor freakout31 » 25 maart 2012 10:47

dank voor de reactie alleen weet ik nu nog niet waar welk draadje opmoet bij de cdi. ik heb 2 groene, een geel/zwarte en een blauw witte die ik op de cdi moet aansluiten.

kan er niemand even een fototje maken van hun eigen cdi hoe de draden zitten? dat zou heel fijn zijn
freakout31
250cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor BRICK » 25 maart 2012 11:14

geeft de andere kant van de stekker niet dezelfde kleuren? :s want ik kan me die kleuren niet herinneren, en volgens mij heeft de stekker van de CDI trouwens meer kleuren...
BRICK
300cc

Berichtdoor BRICK » 25 maart 2012 11:24

k heb even zitten puzzelen,
zwart-geel > is 12 volt (kan een beetje rond de 12 volt schommelen)
zwart-wit > is naar het contactslot/killswitch is meegelust
zwart-rood > ontstekings-spoel
blauw-wit > ontstekings-spoel

maar een fototje van hoe het zat heb ik niet... zit aan de stekker van die andere CDI uit dat doosje andere kleuren draad? want anders kun je die als voorbeeld gebruiken
BRICK
300cc

Berichtdoor freakout31 » 25 maart 2012 19:05

sow na wat kijken en doen vandaag is het gelukt! de quad loopt weer, had de draadjes op de cdi aangesloten en daarna geprobeerd te starten maar accu was leeg dus even auto ernaast en starten en ja hoor!!!! hij bromde weer:D ik had alleen de stekker van de cdi er even tussenuit en de draadjes rechtstreeks op de contacten bij de cdi aangesloten dus de draadjes kwamen tegen elkaar waardoor die weer uit ging, deze toen even uit elkaar gehouden en even laten lopen zo'n 10 minuten en hij klonk goed! alleen ben ik nog bang dat er geen olie aankomt bij de tuimelaars dus hier ga ik morgen even kijken omdat hij nu 10 minuten gelopen heeft is de kans wat groter dat er olie boven is gekomen:P

en nog even goed de draadjes aansluiten via de stekker want die heb ik er nu tussenuit

hierbij nog een foto van hoe de draden aangesloten zitten voor eventuele volgende personen, je weet maar nooit.

Afbeelding

zie:
blauw-wit = links boven
geel-zwart = rechts boven
en de 2 groene heb ik willekeurig onderin links of rechts gestoken.
freakout31
250cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 25 maart 2012 21:36

Groen is min pool bij de quads dus het klopt dat dat niet uitmaakt welke groene je waar steekt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Vorige

Keer terug naar Electra/ Ontsteking