nieuwe sport cdi maar moeilijk stationair lopen bashan bs7

Re: nieuwe sport cdi maar moeilijk stationair lopen

Berichtdoor BRICK » 09 sep 2011 14:23

ben je tot zover dan ook tevreden over de motorische prestaties van de quad? of zit je nog aan een ander blok te denken??,
ikzelf zou erg graag een 400 van een cb eronder willen of een 2 pitter van een xr of iets in die trant, maargoed t studentenleven is natuurlijk allemaal op de cent leven :P dus dat is nog wel eventjes lastig :P

miss dat ik me vader kan overhalen om me zijn jawa perak 2 pitter 2 takt kan doneren of van zijn cb400s uit t jaar kruik (een beste klassieker) of miss wel zijn 1150 boxer inc. cardan van ze bmw XD maar dat is wel iets lastiger om eronder te lepelen :P
BRICK
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor slowstart » 09 sep 2011 15:48

Nee ik wil zeker nog een ander blok!
Maar als ik zie hoeveel tijd en ervaring je moet hebben om zo,n engineswap te doen dat heb ik nu gewoon weg (nog) niet. Maar dat ie er komt das zeker en dan zeker een twee pitter 450/500 van honda of kawa ofzo!

Maar wat een gaaf idee zo,n bmw blok eronder, dat zou er cool uitzien met de cilinders aan de zijkant

Sven
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor BRICK » 11 sep 2011 17:04

hahaha ja is zeker vet alleen k denk dat k t dan aan de stok krijg met me ouweheer :P
maargoed opzich is zo'n swap niet heel spannend je moet alleen wel kunnen lassen en een blok hebben dat verder in orde is. dan valt t allemaal mee.
BRICK
300cc

Vorige

Keer terug naar Electra/ Ontsteking