banden, welke? ervaringen

banden, welke? ervaringen

Berichtdoor afl » 27 dec 2009 19:24

wie hebben er ervaring met een ander merk band dan er origineel onder ligt? ik lees dat deze originele vaan eivorming zijn? wat is een goede vervanger en waar haal je die en niet onbelangrijk wat kost dat?
afl
100cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: banden, welke? ervaringen

Berichtdoor BDbashan » 27 dec 2009 19:29

ja dat licht er aan wat je wilt weer cross banden op weg banden of half weg en half cross profiel

kga anders eens langs bij alg moto in zwolle die heeft echt veel soorten en maten je kunt ze beter wel eerst even mailen of belen als je langs gaat.

http://www.algmotoparts.com/

of kijk eens op

http://www.quadfun.be/
TheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
BDbashan
400cc

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 28 dec 2009 17:56

afl schreef:wie hebben er ervaring met een ander merk band dan er origineel onder ligt? ik lees dat deze originele vaan eivorming zijn? wat is een goede vervanger en waar haal je die en niet onbelangrijk wat kost dat?

Kan je onder garantie geen nieuwe banden claimen omdat die van jou niet mooi rond zijn?? indien mogelijk ruil je die weer meteen in en heb je een leuke korting op je nieuwe set ;)
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
BlacK-SpyDeR
350cc

Berichtdoor lzone » 28 dec 2009 21:24

persoonlijk vind ik zo vooraan getrokke scooterbandjes wel stoer staan.
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor afl » 28 dec 2009 21:48

ik weet niet of mijn banden ei-vormig zijn ik lees dat alleen vaak, ik kan dat pas checken als ik m eens wat sneller laat lopen dan merk ik het wel.
afl
100cc

Berichtdoor jdrulez » 29 dec 2009 12:44

innova's goede ervaringen mee gehad.
>>>>>BLACK DEVIL<<<<<
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
jdrulez
300cc

Berichtdoor bashanboy » 29 dec 2009 13:14

ik wil die innova cross banden van alg :)

off-topic: jdrulez: leuke bijnaam ;)
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Robashan » 29 dec 2009 13:32

de orginele zijn (lekker) glad op de weg als het nat weer is. Ben zo eens bijna op een bus geknald die op een overweg dacht te stoppen. Daarna voorkant innovas dat scheelde veel. Ook in wegligging en trillen.

De standaard plastic banden kunnen alleen weinig hebben. Smorgens in de sneeuw was er een doorgescheurd, tja plastic he

Heb nu 1 neiuwe en 1 orinele, dat rijdt ook niet zo best, die nieuwe moet ik maar eens wat op burne. Maaja daar zitten nu 2 schroeven in. lang leve crossen op gebroken puin met alle andere rotzooi zoals schroeven :mrgreen: :mrgreen:
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc

Berichtdoor bashanboy » 29 dec 2009 13:33

Robashan schreef:de orginele zijn (lekker) glad op de weg als het nat weer is. Ben zo eens bijna op een bus geknald die op een overweg dacht te stoppen. Daarna voorkant innovas dat scheelde veel. Ook in wegligging en trillen.

De standaard plastic banden kunnen alleen weinig hebben. Smorgens in de sneeuw was er een doorgescheurd, tja plastic he

Heb nu 1 neiuwe en 1 orinele, dat rijdt ook niet zo best, die nieuwe moet ik maar eens wat op burne. Maaja daar zitten nu 2 schroeven in. lang leve crossen op gebroken puin met alle andere rotzooi zoals schroeven :mrgreen: :mrgreen:

wie doet dat dan ook :lol:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor lzone » 29 dec 2009 19:15

Robashan schreef:de orginele zijn (lekker) glad op de weg als het nat weer is. Ben zo eens bijna op een bus geknald die op een overweg dacht te stoppen. Daarna voorkant innovas dat scheelde veel. Ook in wegligging en trillen.

lol door alles heen man, nagels, schroefjes, wie weet wat vind je nog in je banden :lol:
Grts Lzone
lzone
400cc

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers