AGM Shineray 250cc 10" achterbanden

Re: AGM Shineray 250cc 10" achterbanden

Berichtdoor Peanut » 05 aug 2011 10:16

Vraagje:
Ik heb er geen ervaring mee...maar kunnen die wiel-flensen aan weerskanten van de achteras krom geraken?

Ik ben dus even met mijn velgen bezig en zag een aardige slag rechts-achter. Maar wissel ik de wielen om (links naar rechts).. dan blijft de grootste slag rechts-achter.
De as zie ik niet bewegen. Dus kan die flens krom geraken?.. zo niet, mag ik die flens dan extra aandraaien?

(zonder moer erop voel je een mm speling op de vertanding. Maar dat zal wel oke zijn neem ik aan)
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor 4 wieltjes » 05 aug 2011 15:38

Controleer of je lager los zit in je hub.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor admin » 05 aug 2011 23:01

Ik heb ergens gelezen dat iemand een hub heeft die a centrisch (of hoe zeg je dat is)Ik heb de speling tussen hub en achteras weggehaald door er wat 2 componenten staal tussen te doen. Ik had speling en steeds weer losse hubs, das nu over :thumbup:
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor sandhi,; » 06 aug 2011 06:00

speling had ik ook alleen hoe langer je door rijdt hoe erger het wordt die tandjes slijten daardoor, ik heb toen een dikkelaag blauwe locktide (stift, is dikker vloeit niet zo) er tussen gedaan en het een nachtje laten staan.. zelfde principe.. ik weet alleen niet of je bij dat componente staal het ooit nog los krijgt mocht het nodig zijn ;)

De as zie ik niet bewegen. Dus kan die flens krom geraken?.. zo niet, mag ik die flens dan extra aandraaien?

het kan best in je flens/hub zitten je heb je wielen al omgedraait als je het nu met je hub's doet weet je het zeker ;)
SPY F1/ZX6
sandhi,;
400cc

Berichtdoor Peanut » 06 aug 2011 07:56

sandhi,; schreef:speling had ik ook alleen hoe langer je door rijdt hoe erger het wordt die tandjes slijten daardoor, ik heb toen een dikkelaag blauwe locktide (stift, is dikker vloeit niet zo) er tussen gedaan en het een nachtje laten staan.. zelfde principe.. ik weet alleen niet of je bij dat componente staal het ooit nog los krijgt mocht het nodig zijn ;)

het kan best in je flens/hub zitten je heb je wielen al omgedraait als je het nu met je hub's doet weet je het zeker ;)

Strak plan,
Dat kan ik nog even doen. :D
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Vorige

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers