bij 90km klappen van links van de banden madmax 250cc

Re: bij 90km klappen van links van de banden

Berichtdoor 4 wieltjes » 19 mei 2012 12:25

:lol: Helaas :stupid:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor x187 » 20 mei 2012 21:30

En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...

Vervang aub direct je voorbanden! Is de beste mod die ik tot nu toe heb gedaan en ik heb al een aantal mods achter de rug...
x187
350cc

Berichtdoor BBQBarman » 20 mei 2012 21:55

x187 schreef:En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...

Vervang aub direct je voorbanden! Is de beste mod die ik tot nu toe heb gedaan en ik heb al een aantal mods achter de rug...

Ik rij nog steeds met oude troep als ik 100 rij kan ik gewoon met 1 hand aan het stuur
Kep me banden dan wel laten balanceren
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor x187 » 20 mei 2012 22:14

BBQBarman schreef:
x187 schreef:En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...

Ik rij nog steeds met oude troep als ik 100 rij kan ik gewoon met 1 hand aan het stuur

Dat klopt jij bent hierin DE uitzondering. Kan niet nog 1 persoon hier opnoemen die dit ook heeft maar wel 10 anderen die wel problemen hebben met de originele banden :)...
x187
350cc

Berichtdoor admin » 20 mei 2012 22:21

Je hebt mazzelaars... Net als met die slechte offroad banden op de bashans. Op 100 quads zijn er misschien 1 of 2 die geen slingerende eivormige banden hebben.
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BBQBarman » 20 mei 2012 22:56

admin schreef:Je hebt mazzelaars... Net als met die slechte offroad banden op de bashans. Op 100 quads zijn er misschien 1 of 2 die geen slingerende eivormige banden hebben.

Ei vorm hebben/ hadden ze wel had ik ook gezien maar ze haddn 20 kilo lood opgeplakt
Dus balanceren was 50 euro voor 4 banden 80 kilo lood 0,70 euro voor 1 kilo lood dus ik heb gewoon winst gemaakt :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 21 mei 2012 05:46

x187 schreef:
BBQBarman schreef:

Dat klopt jij bent hierin DE uitzondering. Kan niet nog 1 persoon hier opnoemen die dit ook heeft maar wel 10 anderen die wel problemen hebben met de originele banden :)...

ik kon dit ook met de originele banden na uitbalanceren.mijn chinees rubber was blijkbaar naar chineese normen topkwaliteit :mrgreen: :thumbup:
maar neemt niet weg dat toen ik de toyo's vooraan legde het comfort enorm veel beter is.maar kwestie van stuur met 1 hand vasthouden aan 100km/u was zeker geen probleem.voor wie geinteresseerd is:ik heb de voorbanden met de velgen nog steeds liggen daar ik vooraan nu de brede achtervelgen heb.of moest er eens iemand een velgje stuk rijden...
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Remq » 21 mei 2012 05:51

dimpower schreef:
ik kon dit ook met de originele banden na uitbalanceren.mijn chinees rubber was blijkbaar naar chineese normen topkwaliteit :mrgreen: :thumbup:
maar neemt niet weg dat toen ik de toyo's vooraan legde het comfort enorm veel beter is.maar kwestie van stuur met 1 hand vasthouden aan 100km/u was zeker geen probleem.voor wie geinteresseerd is:ik heb de voorbanden met de velgen nog steeds liggen daar ik vooraan nu de brede achtervelgen heb.of moest er eens iemand een velgje stuk rijden...

ja kan altijd gebeuren hou me aan bevolen :shh: :lol: :lol: :mrgreen:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Re: bij 90km klappen van links van de banden madmax 250cc

Berichtdoor dimpower » 21 mei 2012 19:20

Voorvelgen zijn indertussen beloofd aan onze kleine BBQ-freak ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Vorige

Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers