x187 schreef:En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...
Vervang aub direct je voorbanden! Is de beste mod die ik tot nu toe heb gedaan en ik heb al een aantal mods achter de rug...
BBQBarman schreef:x187 schreef:En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...
Vervang aub direct je voorbanden! Is de beste mod die ik tot nu toe heb gedaan en ik heb al een aantal mods achter de rug...
Ik rij nog steeds met oude troep als ik 100 rij kan ik gewoon met 1 hand aan het stuur
Kep me banden dan wel laten balanceren
admin schreef:Je hebt mazzelaars... Net als met die slechte offroad banden op de bashans. Op 100 quads zijn er misschien 1 of 2 die geen slingerende eivormige banden hebben.
x187 schreef:BBQBarman schreef:x187 schreef:En toch zit ik nu op 1,6 bar met mijn toyo's voorop. Het rijd perfect en hobbelt totaal niet. Ook het stilstaand sturen is nu aangenaam. Standaard voorbanden moet je direct vervangen. Ik reed met standaard voorbanden op 0,5 bar en zelfs toen hobbelde het gigantisch...
Ik rij nog steeds met oude troep als ik 100 rij kan ik gewoon met 1 hand aan het stuur
Kep me banden dan wel laten balanceren
Dat klopt jij bent hierin DE uitzondering. Kan niet nog 1 persoon hier opnoemen die dit ook heeft maar wel 10 anderen die wel problemen hebben met de originele banden...
dimpower schreef:
ik kon dit ook met de originele banden na uitbalanceren.mijn chinees rubber was blijkbaar naar chineese normen topkwaliteit![]()
![]()
maar neemt niet weg dat toen ik de toyo's vooraan legde het comfort enorm veel beter is.maar kwestie van stuur met 1 hand vasthouden aan 100km/u was zeker geen probleem.voor wie geinteresseerd is:ik heb de voorbanden met de velgen nog steeds liggen daar ik vooraan nu de brede achtervelgen heb.of moest er eens iemand een velgje stuk rijden...
Keer terug naar Besturing/ Wegligging/Banden/Schokbrekers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten