Pagina 1 van 2

ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010 21:43
door pieteratv
Ik heb op een ander forum een goede uitleg gevonden hoe de stand van je voorwielen het rijgedrag beinvloeden, het gaat hier weliswaar over auto's maar bij quads werkt het ongeveer hetzelfde. Wellicht is het bruikbaar als je problemen hebt met het rijgedrag van je quad en je wilt het gaan verbeteren. http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=34491

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010 22:26
door lzone
interessant siteje ;) kan weleens van pas komen,

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 19 feb 2010 23:03
door bashanboy
die zal ik morgen is door gaan nemen :D

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 20 feb 2010 13:23
door admin
Super! Dit moet iedere nieuwe wokrijder die problemen met het sturen of weggedrag van z'n quad heeft, eens goed lezen.

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 27 feb 2010 20:22
door fretje-pitbull
ah de oplossing:)

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 02 maart 2010 19:06
door DJ Riam Field
Helemaal top dit. :clap: :clap:

Ik was het ook overal al aan het uit zoeken i.v.m met instabiel rijden boven de 80 km/u.

Grtz

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 02 maart 2010 19:22
door bashanboy
ik zal morgen ook nog wat posten over camber, caster, wielvlug en sporing ;)

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 02 maart 2010 20:01
door fretje-pitbull
das goed ;)

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 02 maart 2010 21:26
door pieteratv
ben wel benieuwd hoe je de caster op een bashan kan afstellen, dit kan volgens mij alleen als je de bashan van achteren verlaagt. Ik wil eigenlijk iets meer een positieve caster zodat de quad meer koersvast wordt.

Re: ondersteltechniek

BerichtGeplaatst: 02 maart 2010 22:09
door bashanboy
om je caster te veranderen moet je je bovenste a-armen bewerken ;)