Dit is mijn laatste aanwinst....
De BMW 523 Touring is gone, hij werd ons toch ff te duur en ik wist vrijwel zéker dat ie nu niet meer zonder kleerscheuren door de APK zou komen.
Die zat er bijna aan te komen dus ik besloot 'm te koop aan te bieden.
Hij is verkocht voor een paar meier minder als ik ervoor heb betaald dus dat is niet eens heel beroerd.
Nu was ik eigenlijk aan het zoeken naar een Daewoo(chevroletNOT!) Lacetti van rond '03/05.
Had ik een erg mooie 1,8 op 't oog maar m'n Beamer werd maar niet opgehaald ondanks dat er een hoop geïnteresseerden voor waren...
Ik op een dag die gast gebeld, ik had er eindelijk een koper voor!!!
Hij zegt, ja J@pie, jammer maar er komt om 16:00 iemand voor kijken dus ik vrees het ergste.
KAK!
Was ie dus idd. verkocht....

Maar ik liep bij toeval tegen een ander wagentje aan.
Niet veel bijzonders, de meeste mensen kennen 't model niet eens.
Of je moet een TopGear-fan zijn, de sedanversie van deze auto was een tijdje de "Reasonably Priced Car" waar ze bekende figuren mee over 't circuit lieten jagen......
Het is dus een (nietszeggende) Suzuki Liana 1,6 uit 2004 met 156.000NAP op de klok geworden die ik voor een erg scherpe prijs kocht in Rijswijk...(aardige gasten, ga d'r zéker nog een keer snuffelen als ik een nieuwe waggie moet hebben!
Hier ff wat(slechte) foto's, ze komen van Marktplaats:

Zoals ik al zei, weinig spannend maar wél met airco enz.
En stúkken zuiniger dan de Beamer....
Naja, we zien wel weer ff...
Voorlopig rollen we hier dus mee tot m'n kop weer gaat draaien en ik 'm weer op MP zet.
Winst maken ga ik zeker redden...