Ik had vandaag alle koelvloeistof eruit laten lopen En de slangen vervangen ze zijn wel een beetje ruim Hoop dat het niet gaat lekken. Maar me fan slaat laatste tijd niet meer aan Moet tie niet aanslaan als dit warm wordt Of is een bakje thee niet warm genoeg en hoe heet die sensor?
Nou deze week koelvloeistof eruit laten stromen en alle slangen aangesloten Natuurlijk alles doorgemeten of alles het deed Vandaag nieuwe koelvloeistof bij gevult Was echt makkelijk. Laat morgen neer fotos zien
Nou net ff gereden was lekker weer Oranje koelvloeistof was niet geschikt voor een alu blok dus had ik maar G12+ erin gedaan das dus roze En zo staat me quad er nu bij
Nou vandaag ff sproeier 115 erin gedaan beetje gereden hij rijd al een stuk beter Als ik tijd heb een eindje rijden en bougie kleur checken hoop dat tie bruin is Kep nog nooit met een bruine bougie kleur gereden
Net ff een betere zekeringhouder erop gesoldeerd Die oude was echt troep had al 2 of 3 keer gehad dat de zekering los vloog In 1 keer geen spanning meer